×
آخرین اخبار

تجلیل از دانش آموزان برتر کنکور ۹۹ شهرستان لالی

  • کد نوشته: 39796
  • ۱۳۹۹-۰۸-۰۷
  • 1016 بازدید
  • مدیریت آموزش و پرورش لالی در مراسمی از رتبه های برتر کنکور سراسری سال ۹۹ و دبیران تلاشگر در امتحانات نهایی و کنکور با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل به عمل آورد. به گزارش دیدگاه نیوز، در مراسمی که در محل دبیرستان دخترانه حضرت فاطمه زهرا (س) برگزار شد دانش آموزان برتر کنکور ۹۹ […]

    تجلیل از دانش آموزان برتر کنکور ۹۹ شهرستان لالی

    مدیریت آموزش و پرورش لالی در مراسمی از رتبه های برتر کنکور سراسری سال ۹۹ و دبیران تلاشگر در امتحانات نهایی و کنکور با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل به عمل آورد.

    به گزارش دیدگاه نیوز، در مراسمی که در محل دبیرستان دخترانه حضرت فاطمه زهرا (س) برگزار شد دانش آموزان برتر کنکور ۹۹ شهرستان لالی که رتبه های زیر ۱۰۰۰ کسب کرده بودند با اهدای هدایایی از آن ها تجلیل شد.

    این برنامه که با حضور مسئولان شهرستان از جمله امام جمعه و فرماندار برگزار شده بود با ارائه تجربیات نفرات برتر کنکور برای سایر دانش آموزان همراه بود تا با ایجاد انگیزه در بین دانش آموزان دبیرستانی زمینه موفقیت آن ها را در سال های بعد بوجود بیاورند.

    همچنین از بخش های دیگر این برنامه تقدیر از معلمان و دبیرانی که در موفقیت آموزش و پرورش در امتحانات نهایی و دانش آموزان کنکوری نقش داشته اند با اهدای لوح تقدیر و هدایایی انجام شد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *