×
آخرین اخبار

تجلیل از خبرنگاران در شهرستان هندیجان به مناسبت هفته ناجا

  • کد نوشته: 74880
  • ۱۴۰۰-۰۷-۲۴
  • 1035 بازدید
  • بمناسبت هفته ناجا طی مراسمی با حضور سرگرد رستمی رئیس پلیس راهور هندیجان از خبرنگاران ترافیکی این شهرستان تجلیل بعمل آمد
    تجلیل از خبرنگاران در شهرستان هندیجان به مناسبت هفته ناجا

    به گزارش دیدگاه نیوز ، این مراسم پیش از ظهر روز پنج‌شنبه ۱۴۰۰/۰۷/۲۲ در ساختمان پلیس راهور شهرستان هندیجان برگزار شد. رستمی رئیس پلیس راهور هندیجان در زمینه تصادفات درشهرستان هندیجان گفت: در سال ۹۹ در شهرستان هندیجان چهار فقره تصادف منجربه مرگ را شاهد بودیم و الحمدالله درسال۱۴۰۰ هیچگونه تصادف فوتی نداشتیم که این را مدیون شهروندان هندیجانی درخصوص احترام به قوانین راهنمایی و رانندگی میدانیم.

    وی در ادامه اظهار کرد: خبرنگاران در راستای کارهای فرهنگی و اطلاع رسانی همیشه در کنار پلیس انتظامی و همچنین پلیس راهور بوده که جای تقدیر دارد از عزیزان رسانه و خبرگزاریها که همواره در ارسال خبر همکاری خوبی را داشته و دارند همچنین در ادامه از راننده های نمونه ترافیکی شهرستان هندیجان تجلیل شد.

    رستمی رئیس پلیس راهور در پایان گفت: مناسبت هفته ناجا از بین آن دسته از رانندگانی که با مراجعه به پلیس راهنمایی و رانندگی مدارک خود را دال بر عدم تخلف از ابان ۱۳۹۹ الی مهر ۱۴۰۰ ارائه نمودند به قید قرعه به سه نفر به رسم یادبود لوح تقدیر و هدیه توسط رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی هندیجان اهداء شد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    منبع: بمناسبت هفته ناجا طی مراسمی با حضور سرگرد رستمی رئیس پلیس راهور هندیجان از خبرنگاران ترافیکی این شهرستان تجلیل بعمل آمد.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *