×
آخرین اخبار

تجربه اقامت روی آب با هتل ترنج کیش!

  • کد نوشته: 71047
  • ۱۴۰۰-۰۶-۱۰
  • 1931 بازدید
  • دیدگاه نیوز / از قدیم‌الایام جزیره زیبا کیش یکی از جزایر پرطرفدار خلیج فارس بوده که با ساحل رویایی خود میزبان مسافران و گردشگران می‌باشد. بنا به همین دلیل اقامتگاه‌های لوکس و مدرنی در این جزیره بنا شده است که یکی از معروف‌ترین هتل های کیش، هتل ترنج کیش است. با رزرو هتل ترنج کیش […]

    تجربه اقامت روی آب با هتل ترنج کیش!

    دیدگاه نیوز / از قدیم‌الایام جزیره زیبا کیش یکی از جزایر پرطرفدار خلیج فارس بوده که با ساحل رویایی خود میزبان مسافران و گردشگران می‌باشد. بنا به همین دلیل اقامتگاه‌های لوکس و مدرنی در این جزیره بنا شده است که یکی از معروف‌ترین هتل های کیش، هتل ترنج کیش است. با رزرو هتل ترنج کیش می‌توانید یک اقامت رویایی را پیش‌رو داشته باشید؛ چرا که این هتل بر روی آب ساخته شده است. در واقع هتل ترنج یکی از بهترین هتل های کیش است که با معماری فوق‌العاده‌اش اکثر مسافران این جزیره را شیفته خود می‌کند.

    در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا به معرفی هتل ترنج‌ کیش بپردازیم و از امکانات و تجهیزات فوق‌العاده سوئیت‌های این هتل برای‌تان بگوییم.

    معرفی هتل ترنج کیش

    معرفی هتل ترنج کیش

    هتل دریایی ترنج که به عنوان یک هتل پنج ستاره شناخته می‌شود، یک قسمت از آن روی آب ساخته شده و قسمت دیگر که در حال احداث است، در ساحل جزیره کیش واقع شده است. این هتل رویایی در سال ۱۳۹۴ افتتاح گردید و در واقع جزو لوکس‌ترین هتل های جزیره کیش به شمار می‌رود. سبک ساخت هتل ترنج کیش نه‌ تنها در ایران بلکه در خاورمیانه تک است و به همین دلیل هم موردپسند بسیاری از گردشگران و مسافران این جزیره قرار می‌گیرد. جالب است بدانید محل ساخت این هتل به دور از امواج شدید دریا بوده و این مسئله اثبات می‌کند که هتل یاد شده کاملاً حرفه‌ای ساخته شده است.
    در هنگام ساخت هتل ترنج تمامی ملزومات کار لحاظ شده و این مجموعه سازگاری کامل با محیط زیست دارد و کمترین آسیب را به طبیعت وارد می‌کند؛ به همین دلیل هم تندیس اولین و تنهاترین دوستدار محیط زیست را از طرف سازمان حفاظت محیط زیست کشور اخذ نموده است. جالب است بدانید برای حفظ اکوسیستم طبیعی منطقه و جذب پرندگان مهاجر، دو جزیره مصنوعی در هتل ترنج کیش ساخته شده که هم سبب زیباتر شدن این منطقه گردیده و هم دوستی بین انسان‌ها و پرندگان را تشدید نموده است. با اقامت در هتل ترنج کیش مناظر زیبایی از طلوع و غروب آفتاب را خواهید دید و می‌توانید به امواج دریا گوش فرا دهید و ماهیان و لاک‌پشت‌های بامزه‌ای که در حال بازیگوشی هستند را به راحتی ببینید.

    امکانات هتل ترنج کیش

    هتل ۵ ستاره کیش که یکی از خاص‌ترین و منحصربه‌فردترین هتل های ایران است، دارای دو بخش دریایی و ساحلی می‌باشد که طرفداران بسیاری نیز دارد. مخصوصاً بخش دریایی هتل ترنج که بر روی آب ساخته شده از محبوبیت و جذابیت بیشتری برخوردار بوده و هر ساله میزبان بسیاری از گردشگران خارجی و ایرانی است. یکی از ویژگی‌های خاص هتل ترنج کیش، بالکن اختصاصی و کف شیشه‌ای سوئیت‌های آن است که با راه رفتن در این سوئیت‌ها حس قدم نهادن بر سطح دریا را خواهید داشت.
    ناگفته نماند که هتل دریایی ترنج کیش، آلاچیق‌های بسیار زیبایی دارد که با نشستن در زیر آن‌ها می‌توانید از دریا بیکران خلیج فارس نهایت لذت را ببرید و در سالن بازی‌های ساحلی از تفریحات موجود در این هتل مانند ایرهاکی، والیبال ساحلی، سالن بیلیارد، سالن اسپا، ماساژ، سالن بدنسازی، مسیر دوچرخه سواری، فوتبال دستی، سونا بخار، استخر و جکوزی بهره‌مند شوید.

    متعجب می‌شوید اگر بدانید باشگاه بدنسازی، والیبال ساحلی و خانه بازی کودکان برای مهمانان هتل کاملا رایگان است؛ همچنین باید بدانید خدمات و تشریفات ویژه، ترانسفر فرودگاهی، آتلیه عکاسی و تاکسی سرویس هم از دیگر امکانات هتل ۵ ستاره ترنج هستند. البته که پارکینگ، دستگاه خودپرداز، صندوق امانات، اینترنت در اتاق‌ها، روم سرویس، ماشین اجاره‌ای، فکس، کافی خدمات نگهداری از کودک و خدمات اینترنتی هم جزو امکانات و خدمات دیگر هتل ترنج می‌باشند.

    معماری هتل ترنج کیش

    هتل ترنج کیش با به‌کارگیری عناصری مانند شیشه در طراحی خود توانسته نظر مشکل‌پسندان را به خود جلب کند تا سفری متفاوت تجربه کنند. در طراحی این هتل هزار شمع هم‌پایه به عنوان اساس بنا در آب و ساحل قرار گرفته‌اند که به همین سبب هیچ‌گونه خاک در آب نمی‌ریزید. حتی جالب است بدانید آب به راحتی از زیرِ سوئیت‌ها و اتاق‌های این ساختمان در جریان بوده و اختلالی در مسیر آب ایجاد نمی‌کند.
    در ساخت هتل ترنج کیش تمام استانداردهای روز دنیا رعایت شده و این ساختمان از استحکام کافی و امنیت لازم برخوردار است. سوئیت‌ها و ویلاهای هتل ترنج مانند اسکله چوبی به همدیگر وصل شده‌اند و از دور نمایی بسیار زیبا و حیرت‌انگیز دارند.ناگفته نماند برای تأمین انرژی اتاق‌ها از پیل‌های خورشیدی که بر روی سقف نصب شده است کمک گرفته می‌شود. تمامی این‌ها نشان می‌دهد که هتل ترنج حامی طبیعت بوده و برای حفظ آن می‌کوشد. پس مطمئن باشید سفری مملو از آرامش، در کنار دریای نیلگون و امواج دلنواز دریا را پیش‌رو دارید.

    رستوران ها و کافه های هتل ترنج

    یک اقامت خوب وقتی کامل می‌شود که بتوانید غذاهای خوشمزه را در کنارش امتحان کنید. خوشبختانه هتل ترنج کیش تا به امروز توانسته پاسخگوی نیازها و سلایق متفاوت مسافران خود باشد. وقتی رزرو هتل ترنج کیش را انجام می‌دهید، باید بدانید صبحانه و ناهارتان رایگان است و شام را می‌توانید به انتخاب خود در یکی از رستوران ها و کافی‌شاپ‌های هتل ترنج میل نمایید.

    رستوران تاج معمولاً صبحانه و عصرانه به صورت بوفه ارائه می‌دهد. در این رستوران صبحانه‌های فوق‌العاده‌ای وجود دارد که در منو چشمک می‌زنند. البته می‌توانید هنگامی که خوراکی‌های خوشمزه را می‌خورید به تماشا مناظر زیبای اطراف هم بپردازید؛ چراکه لذت غذاخوردن را دوچندان می‌کند.

    در رستوران ساحلی هتل ترنج که برای ارائه ناهار و شام راه اندازی شده، غذا به صورت بوفه ارائه می‌شود. رستوران خورشید هم که بر روی آب قرار گرفته و دارای کف شیشه‌ای بوده، غذاهای بسیار لذیذی را برای شما آماده نموده است. همچنین در کافی شاپ ساحلی هتل ترنج انواع مختلف چای، قهوه، آب‌میوه‌های طبیعی و دمنوش‌های خوشمزه ارائه می‌شود که تا پاسی از شب در خدمت میهمانان می‌باشد.

    سوئیت‌ های هتل ترنج کیش

    جکوزی در سوئیت هتل ترنج

    سوئیت ‌های هتل ترنج کیش شامل ۱۰۰ ویلا می‌باشد که بر روی اسکله چوبی ساخته شده است.متراژ این سوئیت‌ها بین ۴۰، ۶۰ و ۱۲۰ متر می‌باشد که با توجه به سلیقه‌های متفاوت میهمانان قابل رزرو است. اتاق‌های هتل ترنج کیش با چشم‌اندازهای متفاوتی طراحی و ساخته شدند که هر کدام از آن‌ها مناظر متفاوت و زیبایی را به نمایش می‌گذارند. برای مثال می‌توان به اتاق دو تخته تویین رو به ترنج، دو تخته رویال رو به ترنج، سه تخته رویال رو به ترنج، دو تخته رو به دریا و دو تخته رو به غروب اشاره نمود. سوئیت ‌های رویال هتل ترنج مجهز به اتاق خواب بوده و شامل یک اتاق نشیمن می‌باشد.

    داخل این سوئیت‌ها امکاناتی مانند سشوار، سیستم خوشبو کننده هوا، سرویس بهداشتی، لوازم بهداشتی رایگان، حمام‌های لوکس و مینی بار رایگان قرار دارد. افرادی که سوئیت رویال هتل ترنج را رزرو می‌کنند می‌توانند از کف شیشه‌ای اتاق که آبزیان دریا را به نمایش می‌گذارد نیز بهره‌مند شوند و از صبحانه و ناهار لذیذی که رایگان می‌باشد هم برخوردار گردند. فوق‌العاده‌ترین سوئیت‌های هتل ترنج کیش، سوئیت امپریال می‌باشد که یکی از خاص‌ترین سوئیت‌های هتل ترنج است. در سوئیت امپریال حمام به همراه وان و جکوزی وجود دارد و تخت‌های لوکس در اتاق خواب قرار داده شده است که بسیار راحت هستند.

    دسترسی به هتل ترنج کیش

    نمای سوئیت های هتل ترنج از بالا

    این هتل ۵ ستاره در شمال غربی جزیره کیش در استان هرمزگان واقع شده است که فاصله آن تا فرودگاه تنها ۱۰ دقیقه می‌باشد. موقعیت مکانی هتل ترنج کیش بسیار عالی است؛ چرا که به تمامی جاذبه‌های دیدنی این جزیره مشرف می‌باشد که از جمله آن‌ها می‌توان شهر زیر زمینی کاریز، شهر باستانی حریره، کشتی یونانی، بازار پارس خلیج فارس، مرکز خرید پدیده، مسیر ویژه دوچرخه سواری کیش و غیره را نام برد.

    آدرس این هتل در جزیره کیش، میدان جاسک، ابتدای جاده جهان، بین میدان جاسک و کلبه هور، هتل ۵ ستاره ترنج است. 

    سخن پایانی

    سفر به جزیره کیش یکی از به‌یادماندنی‌ترین سفرهایی است که هر گردشگری می‌تواند تجربه آن را داشته باشد. مخصوصاً اگر لذت اقامت در خانه‌ای روی آب را تجربه کنید که خوشبختانه در کشور ما اقامتگاهی مانند هتل ترنج کیش وجود دارد که در کل خاورمیانه نظیر آن را نمی‌توان پیدا کرد. اگر قصد سفر به جزیره کیش و اقامت در هتل ترنج را دارید می‌توانید از وب‌سایت‌های رسمی به صورت آنلاین رزرو هتل ترنج را به راحتی انجام دهید.

    منبع: ایران هتل آنلاین

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    یک پاسخ به “تجربه اقامت روی آب با هتل ترنج کیش!”

    1. پونه احمدی گفت:

      هتل ترنج کیش یک هتل زیبا با موقعیت مکانی بی نظیر هست که متاسفانه به خوبی مدیریت نمیشه. به نیازها و خواسته های مسافران توجه چندانی نمیشه. کیفیت صبحانه و تنوع اون پایین هست و اصلا در حد یک هتل ۵ ستاره تو جزیره کیش نیست. همچنین در نظر داشته باشین دسترسی به جاذبه های دیدنی از این هتل سخته.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *