×
آخرین اخبار

«تجاوز به چند پسر نوجوان در شوشتر»؛ فرماندار: ۳ تن بازداشت شده‌اند

  • کد نوشته: 14002
  • ۱۳۹۷-۰۸-۲۴
  • 1101 بازدید
  • فرماندار شوشتر در گفت‌وگو با ایرنا «تهدید خانواده‌ها» را تکذیب کرده و گفته است که «برخی خانواده‌ها شکایت خود را تحویل داده‌اند و برخی هم در حال تکمیل و تحویل‌اند».

    «تجاوز به چند پسر نوجوان در شوشتر»؛ فرماندار: ۳ تن بازداشت شده‌اند

    دیدگاه نیوز / یک هفته پس از آنکه مقامات شوشتر، در استان خوزستان، تنها از بازداشت سه نفر در ارتباط با «انتشار یک فیلم مستهجن» خبر داده بودند، فرماندار این شهر روز پنج‌شنبه، ۲۴ آبان، تایید کرد که یکی از این سه نفر «عامل تجاوز به چند پسربچه» بوده است.

    به گزارش دیدگاه نیوز به نقل از ایرنا حسین پنبه‌دانه‌پور، فرماندار شوشتر، درباره «انتشار فیلم تجاوز یک مجرم سابقه‌دار در این شهر به چند کودک و نوجوان» گفت: «زمانی که این فیلم منتشر شد، هم توزیع‌کننده، هم فیلمبردار، و هم این فرد بازداشت شدند».

    خبرگزاری میزان، نیز از بازداشت یک «مجرم سابقه‌دار» که «پس از تجاوز به چند پسربچه، تصاویر آنها را در فضای مجازی منتشر کرده بود» به همراه دو همدستش خبر داده است.

     

     

    مقام‌های استان خوزستان هفته گذشته تنها از بازداشت عاملان «انتشار یک فیلم مستهجن» خبر داده بودند و گفته‌های فرماندار شوشتر درباره بازداشت «متهم به تجاوز به چند پسربچه»، پس از انتشار خبرها و تصاویری در شبکه‌های اجتماعی ایراد شده است.

    هفته گذشته خبرگزاری رسمی ایرنا به نقل از «یک منبع در نیروی انتظامی شوشتر» خبر داده بود که عاملان «انتشار گسترده یک فیلم مستهجن»، با تلاش پلیس فتا «ظرف شش ساعت شناسایی و دستگیر شدند».

    اما در روز پنج‌شنبه ابتدا مسیح علینژاد، روزنامه‌نگار ساکن آمریکا، با انتشار تصاویری در اینستاگرام خود نوشت که یک «مجرم و اوباش سابقه‌دارِ شهر شوشتر که بارها زندانی شده … همراه دو نفر از دوستانش» از صحنه‌های تجاوز به پسران نوجوان فیلم می‌گرفته و آنها را وادار به سکوت می‌کرده است.

    این روزنامه‌نگار همچنین به نقل از برخی نزدیکان این کودکان گفته است که پلیس خانواده‌های قربانیان را تهدید کرده است که با رسانه‌ها در این باره حرفی نزنند.

    با این حال فرماندار شوشتر در گفت‌وگو با ایرنا «تهدید خانواده‌ها» را تکذیب کرده و گفته است که «برخی خانواده‌ها شکایت خود را تحویل داده‌اند و برخی هم در حال تکمیل و تحویل‌اند».

    همچنین به گزارش خبرگزاری ایلنا، نیروی انتظامی ابتدا بازداشت «عوامل تجاوز به کودک ۱۲ ساله شوشتری» را تایید کرد و ساعاتی بعد درباره «انتشار تصاویر مجرم سابقه‌داری که اقدام به آزار و اذیت چند نوجوان کرده بود» هشدار داد.

    به نوشته ایلنا، پلیس فتا هشدار داده است که با کسانی که تصاویر مربوط به این تجاوزها را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کنند «برخورد قانونی خواهد شد».

    این خبر در شبکه‌های اجتماعی نیز با واکنش‌های متعددی روبه‌رو شده است.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *