×
آخرین اخبار

تا ۴۸ ساعت دیگر تصمیمی به نفع باشگاه می‌گیرم

  • کد نوشته: 134862
  • ۱۴۰۲-۰۳-۰۶
  • 55 بازدید
  • مالک باشگاه خیبر خرم‌آباد که خود را مقصر عدم صعود این تیم به لیگ برتر می‌داند، از هواداران عذرخواهی کرد.

    تا ۴۸ ساعت دیگر تصمیمی به نفع باشگاه می‌گیرم

    به گزارش دیدگاه نیوز از لرستان به نقل از ورزش سه ؛ خیبر خرم‌آباد که با هدایت فراز کمالوند وارد رقابت‌های لیگ آزاداگان شد و از ابتدا یکی از گزینه‌های صعود به لیگ برتر محسوب می‌شد، با وجود اینکه تا هفته پایانی برای کسب مجوز حضور در بین تیم‌های سطح اول فوتبال ایران شانس داشت، اما در نهایت از صعود بازماند.

    مسعود عبدی، مالک باشگاه خیبر، در این باره گفت: ما از ابتدای فصل انگیزه بالایی برای صعود داشتیم و تا پایان کار هم انگیزه‌مان را از دست ندادیم، اما به هر حال شرایط سخت است و تیم‌های زیادی برای صعود وارد مسابقات می‌شوند. ما سومین سالی است که در این حوزه فعالیت می‌کنیم و من امسال حس می‌کردم نزدیک‌ترین برنامه را برای دستیابی به هدف‌مان داشته باشیم اما متاسفانه شرایط طوری رقم نخورد که این اتفاق بیفتد و می‌توان عوامل مختلفی را در آن دخیل دانست، اما آنچه مهم است این بود که ما صعود نکردیم.

    او با عذرخواهی از هواداران خیبر ادامه داد: در مجموع من احساس دین می‌کنم و از همینجا از همه هواداران واقعی خیبر خرم‌آباد، مردم عزیز لرستان و عاشقان این تیم عذرخواهی می‌کنم. امیدوارم عذرخواهی صادقانه من را بپذیرند و بدانند که من چقدر برای این‌ مجموعه زحمت کشیدم و چه عرقی به عنوان یک هوادار دارم. امیدوارم این اتفاق در آینده‌ای نزدیک رخ بدهد. من مسئول مستقیم و نفر اول این قصه هستم و از همه عذرخواهی می‌کنم. امیدوارم خداوند متعال کمک کند و سال آینده اتفاق خوبی برای فوتبال لرستان رخ بدهد‌.

    عبدی که در میانه‌های فصل گلایه‌هایی از مسئولان استان لرستان داشت، در این خصوص توضیح داد: ما از مسئولان انتظار نداشتیم که به خیبر کمک مالی کنند، بلکه می‌خواستیم شرایط را تسهیل کنند تا بتوانیم خودمان زیرساخت مناسب برای خیبر را فراهم کنیم تا به درستی میزبانی کند. ما از روزی که برای میزبانی به مشهد رفتیم تا امروز که من صحبت می‌کنم، همه بازی‌ها را بردیم و فقط در یک مسابقه مساوی کردیم؛ این را با مساوی‌های داخل خانه‌مان در نیم فصل اول مقایسه کنید. اگر ما در خرم‌آباد زمین مناسب داشتیم، شرایط متفاوت بود.

    مالک خیبر درباره سایر عواملی که در ناکامی خیبر تاثیرگذار بودند، گفت: من هر کدام از عوامل را بگویم، شاید بهانه‌جویی باشد، اما همان‌طور که گفتم مسئولیت صفر تا صد این موضوع با من است و من از هواداران عذرخواهی می‌کنم. نه مربی، نه بازیکنان و نه مدیرعامل و سایر عوامل هیچ تقصیری نداشتند و هر چیزی که اتفاق افتاد، بر عهده منِ مسعود عبدی است و از همینجا می‌گویم ما باید برای سال آینده موضوع زمین را حل کنیم. البته می‌دانم که مسئولان عزیز استان و تربیت بدنی به دنبال این هستند که یک اتفاق پایدار در این جهت رخ بدهد. امتیاز میزبانی، چیزی است که ما باید از آن بهره‌مند باشیم.

    او با تکذیب شایعه جدایی خیبر از استان لرستان گفت: شایعاتی وجود داشت که خیبر می‌خواهد از خرم‌آباد برود و در این شهر بازی نخواهد کرد، اما همین‌جا می‌گویم این تیم باید در خرم‌آباد تمرین و بازی کند. اگر هم در دوره‌ای به مشهد رفتیم هم حالا نتایج نشان می‌دهد که ما تصمیم درستی گرفتیم اما امسال همه باید مبارزه کنیم و مطالبه از همه باشد که مسابقات آنجا برگزار شود. هر چند اگر باز هم شرایط میزبانی مهیا نشود، مجبور می‌شویم خارج از خرم‌آباد بازی کنیم. خیبر مال خرم‌آباد است و ماهیت این تیم مربوط به خرم‌آباد و لرستان و قوم بزرگ لر است.

    عبدی درباره عملکرد فراز کمالوند در خیبر بیان کرد: ما در فصل قبل کمتر از نیم فصل در خدمت ایشان بودیم و برای فصل جدید برنامه‌ریزی کردیم. نتایج تیم نشان می‌دهد که عملکرد خوبی داشتیم و همان‌طور که دیدید تا یک هفته پیش از پایان مسابقات فقط سه امتیاز عقب بودیم. این را هم باید در نظر بگیریم که ما هم سال قبل و هم امسال تا هفته پایانی جوانمردانه جنگیدیم و سرنوشت تیم‌های سقوط‌کننده را رقم زدیم. از زمانی که آقای کمالوند آمدند، برنامه‌ریزی کردیم و به جز دو بازی برابر شمس آذر و استقلال ملاثانی، نتایج خوبی گرفتیم و اگر در آن دو بازی هم نتیجه می‌گرفتیم، شاید جزء دو تیم صعودکننده بودیم.

    وی درباره اظهارات کمالوند که اعلام کرده بود در‌ پایان فصل از هدایت خیبر کنار خواهد رفت، گفت: آقای کمالوند یک انسان محترم و دوست نزدیک و برادر عزیز من هستند و من شاهد زحمات شبانه‌روزی ایشان بودم، گرچه خودشان راضی نیستند و انتظار صعود داشتند اما من از ایشان ممنونم و تشکر می‌کنم. ایشان فرموده بودند که به عنوان سرمربی در خیبر نمی‌مانند اما ما هنوز تصمیمی نگرفته‌ایم و من ظرف ۴۸ ساعت آینده تصمیمی می‌گیرم که به نفع باشگاه باشد اما قطعا آقای کمالوند در ساختار باشگاه ما حضور خواهند داشت.

    عبدی درباره برنامه خیبر برای صعود در سال آینده عنوان کرد: سال آینده هم سال سختی است و ۱۰-۱۱ تیم برای صعود بسته می‌شوند. نمی‌توانیم تضمینی بدهیم اما تلاش می‌کنیم تا از تجارب‌مان استفاده کنیم. باشگاه ظرف ۱۰ روز آینده برنامه‌ها را اعلام خواهد کرد. وظیفه ما این است که همه تجارب و وقت و انرژی‌مان را بگذاریم که این تیم برای صعود وارد مسابقات شود و این کار را خواهیم کرد.

    او در خصوص دشواری‌های تیم‌داری در بخش خصوصی گفت: واقعا کار سختی است و فقط عشق و علاقه به شهر و فوتبال کمک می‌کند تا تحمل کنیم. می‌دانم که آقای مهندس ناصر (مدیرعامل باشگاه) زحمت زیادی می‌کشند تا ساختاری حرفه‌ای در باشگاه به وجود بیاورند و امیدوارم این اتفاق رخ بدهد. این کار خیلی سخت است اما آرزوی قلبی من است. اگر فوتبال در ایران تبدیل به یک ورزش درآمدزا شود، قطعا بخش خصوصی با رغبت بیشتری وارد کار می‌شود و در آن زمان می‌شود کار بزرگی انجام داد تا باشگاه‌داری در ایران رشد بیشتری داشته باشد.

    عبدی درباره عواملی که باعث حفظ انگیزه او می‌شود و همچنین چشم‌اندازی که برای خیبر در ذهن دارد، گفت: من عاشق فوتبال، شهرم و خیبر خرم‌آباد هستم. از ابتدا فوتبال را با خیبر شناختم و با افتخار هوادار این تیم هستم. این کاری است که از دست من برمی‌آید و شخص دیگری هم نیست که مسئولیت را به او بسپارم. شاید اگر شخص دیگری می‌توانست این بار را به دوش بکشد، تقدیم او می‌کردم. پس وظیفه من است این کار را تا جایی که می‌توانم جلو ببریم. آرزوی قلبی من این است که خیبر به نماد حرفه‌ای‌گری در فوتبال و افتخار قوم لر تبدیل شود و به عنوان یک نماد اجتماعی، کارکرد خودش را در ایجاد شادی در بین مردم لرستان داشته باشد.

    وی در پایان گفت: از مهندس ناصر، آقای کمالوند و همه اعضای کادرفنی و بازیکنان ممنونم و تشکر ویژه‌ای هم از هواداران دارم که انگیزه ما هستند. من خودم را یکی از هواداران می‌دانم و امیدوارم خدا این لطف را در حق من بکند که اثری در ایجاد شادی در مردم بزرگ لرستان و لر تباران عزیز داشته باشم.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *