×
آخرین اخبار

فرماندار مسجدسلیمان:
تا پایان ماه آینده، شبکه فاضلاب شهرک امام رضا (ع) آماده بهره برداری خواهد شد

  • کد نوشته: 65606
  • ۱۴۰۰-۰۴-۱۱
  • 414 بازدید
  • به گزارش دیدگاه نیوز ، فرماندار شهرستان مسجدسلیمان با اعلام این خبر گفت: پس از زلزله اخیر سال ۹۸ و ایجاد خسارت در سطح منازل و محلات، بلافاصله تمهیدات لازم برای ایجاد شهرک جدید اندیشیده شد و عملیات احداث آن آغاز گردید. وی ادامه داد: پس از حل مشکل انشعابات آب و برق این شهرک، […]

    تا پایان ماه آینده، شبکه فاضلاب شهرک امام رضا (ع) آماده بهره برداری خواهد شد

    به گزارش دیدگاه نیوز ، فرماندار شهرستان مسجدسلیمان با اعلام این خبر گفت: پس از زلزله اخیر سال ۹۸ و ایجاد خسارت در سطح منازل و محلات، بلافاصله تمهیدات لازم برای ایجاد شهرک جدید اندیشیده شد و عملیات احداث آن آغاز گردید.

    وی ادامه داد: پس از حل مشکل انشعابات آب و برق این شهرک، اکنون منازل احداثی اغلب در مراحل ۷۰ درصد قرار دارند و تا پایان مرداد شبکه فاضلاب این شهرک هم تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.

    پاکدل اضافه کرد: علاوه بر آسفالت جاده کمربندی حدفاصل میدان دانشگاه تا شهرک امام رضا (ع) در تلاش هستیم تا پایان مرداد ماه سال جاری کلیه انشعابات آب، برق و گاز و همچنین فاضلاب شهرک ولیعصر (عج) این شهرستان برای جابجایی منازل مناطق آلوده به نشت نفت و گاز هم تکمیل شود.

    فرماندار مسجدسلیمان در پایان از پیگیری های مستمر استاندار خوزستان و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در راستای حل مشکلات این دو شهرک تشکر کرد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    یک پاسخ به “تا پایان ماه آینده، شبکه فاضلاب شهرک امام رضا (ع) آماده بهره برداری خواهد شد”

    1. نظرپور قندعلی گفت:

      فرماندار ونماینده محترم
      ممنون ازشما

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *