×
آخرین اخبار

تا اطلاع ثانوی هیچ پروازی در فرودگاه اهواز انجام نمی شود

  • کد نوشته: 9800
  • ۱۳۹۶-۱۱-۲۴
  • 532 بازدید
  •  دیدگاه نیوز/ مدیرکل فرودگاه‌های خوزستان گفت: با توجه به وقوع پدیده گرد و غبار تا اطلاع ثانوی هیچ پرواز ورودی و خروجی در فرودگاه بین‌الملی اهواز انجام نخواهد شد. محمدرضا رضایی اظهار کرد: با توجه به وقوع پدیده ریزگردها در شهرستان اهواز، در حال حاضر دید افقی در فرودگاه اهواز ۲۰۰ متر است و تا اطلاع […]

    تا اطلاع ثانوی هیچ پروازی در فرودگاه اهواز انجام نمی شود

     دیدگاه نیوز/ مدیرکل فرودگاه‌های خوزستان گفت: با توجه به وقوع پدیده گرد و غبار تا اطلاع ثانوی هیچ پرواز ورودی و خروجی در فرودگاه بین‌الملی اهواز انجام نخواهد شد.

    محمدرضا رضایی اظهار کرد: با توجه به وقوع پدیده ریزگردها در شهرستان اهواز، در حال حاضر دید افقی در فرودگاه اهواز ۲۰۰ متر است و تا اطلاع ثانوی هیچ پروازی انجام نخواهد شد.

    وی افزود: در حال حاضر دو پرواز ورودی به فرودگاه اهواز به دلیل شرایط بد جوی و وقوع پدیده گرد و غبار در این شهر لغو شده است.

    رضایی تصریح کرد: پرواز شماره ۴۵۶۲ هواپیمایی ماهان که از شیراز عازم اهواز بود به دلیل شرایط نامناسب جوی امکان فرود در فرودگاه اهواز را نداشت و در فرودگاه اصفهان به زمین نشست.

    وی ادامه داد: پرواز شماره ۱۲۱۲هواپیمایی قشم ایر که از تهران به مقصد اهواز در حال پرواز بود نیز به دلیل شرایط نامناسب آب و هوایی و وقوع پدیده گرد و غبار در اهواز، به تهران باز گشت.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *