×
آخرین اخبار

تاکید فرماندار هویزه بر حل مشکلات فرهنگی با تقویت آداب و سنن

  • کد نوشته: 5505
  • ۱۳۹۶-۰۵-۲۳
  • 1024 بازدید
  • ثبوتی همچنین با اشاره به برخی از سنتهای غلط اظهار داشت با تقویت اداب و سنن بسیار خوب مردم منطقه میتوان بسیاری از مشکلات فرهنگی ،اجتماعی حل وفصل کرد.

    تاکید فرماندار هویزه بر حل مشکلات فرهنگی با تقویت آداب و سنن

    فرماندار هویزه تاکید داشت: با تقویت آداب و سنن بسیار خوب مردم منطقه میتوان بسیاری از مشکلات فرهنگی، اجتماعی را حل و فصل کرد.

    به گزارش خبرنگار دیدگاه نیوز در هویزه؛ در جلسه شورای فرهنگی عمومی شهرستان هویزه ثبوتی فرماندار این شهرستان با اشاره به اهمیت گسترش فرهنگ امامت و ولایت در بین جوانان بر هرچه با شکوه تر برگزار کردن برنامه های دهه ولایت و امامت و عید غدیر خم در شهرستان هویزه تاکید کرد.

    فرماندار هویزه با بیان مطلب که امروز دشمنان سعی می کنند با تهاجم فرهنگی بین امت های اسلامی تفرقه ایجاد کنند یادآور شد با احیای فرهنگ ولایت و امامت می توان تمامی توطئه های دشمنان نقش بر آب کرد.

    ثبوتی همچنین با اشاره به برخی از سنتهای غلط اظهار داشت با تقویت آداب و سنن بسیار خوب مردم منطقه میتوان بسیاری از مشکلات فرهنگی، اجتماعی حل و فصل کرد.

    در ابتدای این جلسه حجت السلام ناصر حمزه نژاد امام جمعه هویزه پیرامون اهمیت شورای فرهنگی عمومی و تاثیر آن در تقویت برنامه های فرهنگی از عدم حضور بعضی از مسئولان شهرستان در جلسات شورای فرهنگی عمومی که از اهمیت جلسات شهرستان بشمار می اید انتقاد کرد.

    در ادامه این جلسه دکتر همایون ساکی حسینی دبیرشورای فرهنگ عمومی به محورهای اساسی اشاره و خواستار همکاری هرچه بیشتر دستگاه ها ی اجرایی در برگزاری برنامه های دهه امامت و ولایت در سطح این شهرستان شد.

    همچنین در این جلسه مسئولان ادارات نظرات و پشنهادات خود را در زمینه تقویت شورای فرهنگی عمومی واجرای مراسمات مذهبی،دینی وملی مطرح وبرای هرگونه همکاری اعلام امادگی کردند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *