×
آخرین اخبار

تازه ترین آمار مبتلایان به ویروس کرونا در مسجدسلیمان

  • کد نوشته: 22947
  • ۱۳۹۹-۰۲-۰۲
  • 1055 بازدید
  • به گزارش دیدگاه نیوز از مسجدسلیمان سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: در ۲۴ ساعت گذشته، ۸۵ نفر در استان خوزستان در چنگال ویروس کرونا گرفتار شدند و ۷ نفر دیگر جان خود را از دست دادند. به گزارش دیدگاه نیوز علی احسان پور سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز ، در […]

    تازه ترین آمار مبتلایان به ویروس کرونا در مسجدسلیمان

    به گزارش دیدگاه نیوز از مسجدسلیمان سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: در ۲۴ ساعت گذشته، ۸۵ نفر در استان خوزستان در چنگال ویروس کرونا گرفتار شدند و ۷ نفر دیگر جان خود را از دست دادند. به گزارش دیدگاه نیوز علی احسان پور سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز ، در تشریح آخرین وضعیت شیوع ویروس کرونا در استان خوزستان گفت: علیرغم هشدار‌ها به شهروندان، اما شاهد بی توجهی شهروندان و مردم نسبت به رعایت نکات بهداشتی و خودداری از تردد‌های غیرضروری در سطح شهر‌ها هستیم.

    او با بیان این که در ۲۴ ساعت گذشته، ۸۵ نفر دیگر به کرونا مبتلا شدند و تعداد مبتلایان به این ویروس به یک هزار و ۶۹۱ نفر رسید، افزود: طی مدت مذکور، اهواز ۴۰ مورد، ایذه و رامشیر هر کدام ۸ مورد، هویزه ۶ مورد، ماهشهر، دزفول و آبادان هر کدام ۳ مورد، شهرستان‌های باوی، حمیدیه، کارون، شوشتر و شوش هر کدام ۲ مورد، شهرستان‌های باغملک، دشت آزادگان، مسجدسلیمان و خرمشهر هر کدام یک مورد ابتلا را ثبت کرده اند.

    به گفته احسان پور، در ۲۴ ساعت گذشته، ۷ نفر در خوزستان جان خود را از دست داده اند و تعداد جان باختگان ناشی از ابتلا به کرونا ویروس در استان به ۱۶۶ نفر رسید.

    سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با بیان این که در حال حاضر ۲۰۹ بیمار مبتلا به کووید-۱۹ در مراکز درمانی استان تحت درمان هستند، اظهار داشت: با تلاش‌های بی وقفه کادر درمان، تاکنون یک هزار و ۳۱۵ نفر از بیماران پس از دریافت خدمات درمانی با بهبودی از بیمارستان‌های استان ترخیص شده اند به گزارش دیدگاه نیوز با مثبت اعلام شدن مورد جدید تعداد مبتلایان به کویید۱۹ در مسجدسلیمان به ۲۳ نفر رسید. همچنین در حال حاضر ۴ نفر با علائم مشکوک در بیمارستان ۲۲ بهمن بستری شده اند. از ابتدای شیوع بیماری کرونا تا امروز متاسفانه ۵ نفر نیز در مسجدسلیمان جان خود را از دست داده است.

    دکتر علی سرمست مدیر شبکه بهداشت و درمان مسجدسلیمان نیز با تاکید مجدد از همشهریان مسجدسلیمانی خواست با رعایت طرح فاصله گذاری اجتماعی در کنار زحمات و تلاش‌های طاقت‌فرسای پزشکان و پرستاران و مشارکت و همراهی مردم شاهد سیر نزولی و شکست کرونا باشیم.

    وی با هشدار مجدد به شهروندان مسجدسلیمانی از آنان خواست: با رعایت مراقبت‌های بهداشتی و جلوگیری از ترددهای غیر ضرور در سطح شهرستان و دیگر اماکن عمومی همچنین با ماندن در خانه هر چه سریع تر شاهد وضعیت مناسب تری در مسجدسلیمان باشیم.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.