×
آخرین اخبار

امام جمعه موقت مسجدسلیمان:
تاخیر ۶ ماهه استانداری در اعلام نظر و رای شهردار منتخب، زیبنده مردم مسجدسلیمان نیست

  • کد نوشته: 87431
  • ۱۴۰۱-۰۴-۱۸
  • 427 بازدید
  • مسئولان استانداری حدود ۶ ماه است که مردم را بلاتکلیف گذاشته و به دلایل نامعلوم در اعلام نظر و رای شهردار منتخب تاخیر می کنند که این تاخیر به هیچ وجه زیبنده مردم مسجدسلیمان نیست/ از مسئولان اداره کار می خواهیم اگر توان راه اندازی و بازگشایی مجموعه ورزشی جاده گلف را ندارند آن را به بخش خصوصی واگذار تا جوانان بتوانند از خدمات آن بهره مند شوند

    تاخیر ۶ ماهه استانداری در اعلام نظر و رای شهردار منتخب، زیبنده مردم مسجدسلیمان نیست

    به گزارش دیدگاه نیوز، حجت الاسلام داودی امام جمعه موقت مسجدسلیمان در خطبه های این هفته نماز جمعه مسجدسلیمان گفت: ذی‌الحجه ماه عبادت خدا و موقعیت بسیار ویژه برای دعا و نیایش است. وی با بیان این که فضیلت‌های بی‌شماری برای این دهه و مناسبت‌های بسیار مهم آن ذکر گردیده است گفت: در عرفه اعمال زیادی آمده است اما یک عمل مهم، آن دعای دل‌نشین امام حسین (سلام‌الله‌علیه) در صحرای عرفه است. وی همچنین با تبریک عید قربان گفت: شب و روز عید قربان از ایام مبارک و فرصتی برای عبادت و توجه به خداوند است.

    داودی ادامه داد: قربانی کردن در این روز می‌تواند با کمک به نیازمندان همراه باشد و بتوانیم در این روز عید به مردم نیازمند کمک کنیم تا آن‌ها نیز طعم شیرین عید قربان را احساس کنند.

    خطیب نماز جمعه مسجدسلیمان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آغاز دهه ولایت ابراز امیدواری کرد شاهد جشن های مناسب در شهرستان در این دهه باشیم.

    وی همچنین به مسئله عفاف و حجاب اشاره کرد و گفت: حجاب و عفاف مهمترین عامل برای استحکام خانواده است. وی گفت: در حادثه مسجد گوهرشاد خون ها ریخته شد تا این چادرها بر سر بانوان بماند و غیرت در مردان و زنان حفظ شود.

    امام جمعه موقت مسجدسلیمان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به هدفمند کردن یارانه ها گفت: از دولت تشکر می کنیم که شجاعانه پای کار آمدند و طرحی که سال ها پیش می باست اجرا شود را به مرحله اجرا درآوردند که اگر انجام نمی شد کشور با خطرات متعددی مواجه می گشت اما در عین حال گلایه مند نیز هستیم چرا که قرار بود تنها چند کالا گران شود که متاسفانه این اتفاق نیفتاد و شاهد افزایش و گرانی بسیاری از کالاها در جامعه هستیم که البته بخشی از آن متوجه نهادهای نظارتی بر بازار است که می بایست بهتر عمل کنند.

    وی ادامه داد: در بحث اجاره بهای مسکن نیز مردم به شدت در سختی و تنگنا قرار گرفته اند تا جایی که قیمت خانه در مسجدسلیمان با این همه مشکلات برابری می کند با خانه ها در مناطق برخوردار و خوش آب و هوا که در این مورد لازم است نظارت بر بنگاههای املاک جدی تر دنبال شود. 

    داودی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن گلایه شدید از بلاتکلیفی شهرداری مسجدسلیمان گفت: شورای نگهبان در مقاطعی بیش از هزار پرونده را در ماه بررسی می کند اما مسئولان استانداری حدود ۶ ماه است که مردم را بلاتکلیف گذاشته و به دلایل نامعلوم در اعلام نظر و رای شهردار منتخب تاخیر می کنند که این تاخیر به هیچ وجه زیبنده مردم مسجدسلیمان نیست.

    وی همچنین با اشاره به مجموعه ورزشی متعلق به اداره کار مسجدسلیمان در جاده گلف نیز گفت: اداره کار یک مجموعه کامل ورزشی در این منطقه دارد که علیرغم نیاز جوانان منطقه سال هاست بلا استفاده مانده است از مسئولان اداره کار می خواهیم اگر توان راه اندازی این مجموعه را ندارند آن را به بخش خصوصی واگذار تا جوانان بتوانند از خدمات آن بهره مند شوند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *