×
آخرین اخبار

بیمارستان امام خمینی (ره) اردبیل مجوز پذیرش بیماران بین‌الملل گرفت

  • کد نوشته: 99814
  • ۱۴۰۱-۰۷-۲۱
  • 160 بازدید
  • اردبیل – خبر روز – معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل از اخذ مجوز پذیرش بیماران بین‌الملل در بیمارستان امام خمینی (ره) اردبیل خبرداد.

    بیمارستان امام خمینی (ره) اردبیل مجوز پذیرش بیماران بین‌الملل گرفت

    به گزارش دیدگاه نیوز از دانشگاه علوم پزشکی اردبیل ، دکتر رامین نسیمی دوست روز پنجشنبه افزود: این مجوز بدنبال آخرین بازدید کارشناسان اداره نظارت و اعتبار بخشی وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی اخذ شد.

    وی ادامه داد: تمام مراکز درمانی اعم از بیمارستان‌ها ، مراکز جراحی سرپایی و محدود و درمانگاه‌ها که مایل به فعالیت در حوزه گردشگری سلامت و ارائه خدمات درمانی به بیماران بین‌الملل هستند باید نسبت به استانداردسازی و رعایت ضوابط پذیرش بیماران بین‌الملل و اخذ مجوز پذیرش بیماران بین‌الملل اقدام کنند.

    پیش‌تر نیز معاون سرمایه‌گذاری اداره کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان اردبیل از احداث اولین مجتمع خدمات گردشگری سلامت در شهر اردبیل خبرداد.

    نگار سریع‌الاطلاق شهریور ماه امسال به خبرنگار دیدگاه نیوز گفت: بعد از جلسات متعدد کارشناسی اولین طرح گردشگری سلامت به منظور احداث مجتمع خدمات گردشگری سلامت در کمیته فنی مورد بررسی و موافقت قرار گرفت.

    وی افزود: با توجه به اولویت‌های جذب سرمایه‌گذاری در استان و نگاه ویژه به گردشگری سلامت و پزشکی این طرح مورد بررسی قرار گرفت که با همت جمعی از متخصصان و پزشکان استان با حجم سرمایه‌گذاری ۷۹۰ میلیارد ریالی و اشتغال‌زایی ۲۵۰ نفری احداث می‌شود.

    او اظهار کرد: در طراحی این مجتمع خدمات گردشگری سلامت فضاهایی از قبیل کلینیک تخصصی ناباروری، کلینیک تخصصی طب سنتی، واحدهای اقامتی به منظور ارائه خدمات قبل و بعد از درمان، بازارچه و نمایشگاه محصولات بومی و صنایع‌دستی، معرفی جاذبه‌های گردشگری استان و فضاهای پذیرایی و خدماتی مورد نیاز پیش‌بینی شده است.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *