×
آخرین اخبار

مدیر شبکه بهداشت و درمان شادگان:
بیماران کرونایی در شادگان روی ولیچر درمان می شوند

  • کد نوشته: 69152
  • ۱۴۰۰-۰۵-۲۲
  • 342 بازدید
  • مدیر شبکه بهداشت و درمان شادگان گفت: بدلیل تکمیل ظرفیت بیمارستان این شهر بیماران کرونایی در شادگان روی ولیچر درمان می شوند.
    بیماران کرونایی در شادگان روی ولیچر درمان می شوند

    دکتر نوراله طاهری در گفتگو خبرنگار دیدگاه نیوز با اشاره به اینکه وضعیت ابتلای مردم به کرونا روند افزایشی داشته و میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی کاهش یافته اظهارکرد: ظرفیت تخت‌های بیمارستانی در شادگان تکمیل شده است.

    وی با بیان اینکه این شهرستان در بدترین شرایط کرونایی قرار دارد افزود: در اورژانس بیمارستان شادگان به جای ۱۰ تخت حدود ۱۶ تخت در نظر گرفته شده است.
    مدیر شبکه بهداشت و درمان شادگان افزود: در شهرستان به تعداد کافی واکسن موجود است و با اینکه یک گروه سیار به درب خانه ها می رود اما بیشتر مردم از واکسن استقبال نمی کنند.

    وی بیان کرد: تنها راه کاهش شیوع ویروس کرونا، رعایت نکات بهداشتی است، اما دیده می‌شود برخی شهروندان حتی حاضر نیستند کوچک‌ترین مورد یعنی استفاده از ماسک را رعایت کنند و این موجب شده نه تنها خود در امان نباشند، بلکه افراد مسن خانواده را نیز به کام مرگ بکشانند.

    دکتر طاهری در پایان گفت: بهتر است تا اطلاع ثانوی همشهریان از هرگونه رفت و آمد خانوادگی، تردد در سطح شهر ، شرکت در مهمانی و مراسم ختم، عزاداری جدا خودداری کنند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *