×
آخرین اخبار

استاندار خوزستان خبر داد:
بیش از ۲۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی مسجدسلیمان ۴ خطه خواهد شد

  • کد نوشته: 47138
  • ۱۳۹۹-۰۹-۲۸
  • 389 بازدید
  • استاندار خوزستان گفت: در حال حاضر در برخی نقاط محورهای مواصلاتی مسجد سلیمان جاده در دست تعریض و چهار خطه شدن می باشد و با انجام اقدامات لازم در نقاط حادثه خیز نیز بیش از 20 کیلومتر از این جاده 4 خطه خواهد شد.
    بیش از ۲۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی مسجدسلیمان ۴ خطه خواهد شد

    به گزارش دیدگاه نیوز، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان پنجشنبه ۲۷ آذرماه پس از حضور در شهرستان مسجد سلیمان و بازدید از چند پروژه با اشاره به بهره برداری از شرکت صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان تا پایان سال و لزوم وجود جاده مناسب به منظور حمل محصولات این شرکت عنوان کرد: در حال حاضر در برخی نقاط، جاده در دست تعریض و چهار خطه شدن می باشد و با انجام اقدامات لازم در نقاط حادثه خیز نیز بیش از ۲۰ کیلومتر از این جاده ۴ خطه خواهد شد که البته اقداماتی برای ایجاد جاده میانبر صورت گرفته و کار های اولیه آن انجام شده است و این روند در رابطه با سایر نقاط نیز در برنامه قرار دارد.

    وی همچنین افزود: عنوان شده این اقدامات با ماده ۵۶ هم انجام می شود و در صورت داشتن متقاضی، آمادگی واگذاری به سرمایه گذار را داریم و دولت نیز اصل پول و سود آن را تضمین خواهد کرد.

    استاندار خوزستان گفت: در مورد ایجاد خط ریلی، در صورت مراجعه سرمایه گذار، شرایط همکاری با شرکت راه آهن کشور فراهم می باشد.

    شریعتی با اشاره به وجود متقاضی در رابطه با ایجاد خط ریلی در زمینه حمل محصولات پتروشیمی بیان کرد: در صورت حصول توافق هیچ گونه بحثی در رابطه با راه اندازی خط ریلی وجود نخواهد داشت و این موضوع به دلیل اختصاصی بودن این خط در حال بررسی می باشد و با ارائه ضمانت حمل محصولات از طریق ریل توسط پتروشیمی، سرمایه گذار نیز خواهد بود.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *