×
آخرین اخبار

بیانیه پیروزی ائتلاف توسعه و تحول در ارتباط با دهمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی اهواز

  • کد نوشته: 121025
  • ۱۴۰۱-۱۲-۲۲
  • 62 بازدید
  • ائتلاف توسعه و تحول با صدور بیانیه ای از اعتماد فعالان اقتصادی استان خوزستان جهت راهیابی اعضای این ائتلاف به دهمین دوره انتخابات هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز قدردانی کرد.

    متن این بیانیه به شرح زیر است:

    مَن حَمِداللهَ عَلی النِّعمهِ فَقد شَکَرهُ وَ کانَ الحمدُ اَفضَل مِن تِلکَ النِعمهِ.

    کسی که بر نعمتی حمد خدا را بجا آورد، سبب تشکر خداوند از او می شود و این حمد از آن نعمتی که خداوند به او عطا کرده بالاتر است.

    امام کاظم (ع)

    اتاق بازرگانی به عنوان پارلمان بخش خصوصی نقش بی بدیلی در سامان بخشیدن به فعالیت های فعالان اقتصادی ایفا می کند.

    در بیستم اسفند هیات نمایندگان اتاق های بازرگانی برای مدت ۴ سال از سوی اعضا انتخاب می شوند.

    به لطف و فضل خداوند و همت والای همراهان والاقدر، لیست ائتلاف توسعه و تحول توانست اعتماد اعضای محترم اتاق بازرگانی اهواز را به خود جلب نماید‌ و این ائتلاف را پیروز این رقابت گرداند.

    برهمین اساس و در کمال تواضع از اعتماد اعضای محترم اتاق به نامزدهای ائتلاف توسعه و تحول صمیمانه تشکر می نمایم.

    رقابت در انتخابات امری طبیعی است لذا به همه دوستان بویژه رقیبان انتخاباتی که نیروهای توانمند و قابل تقدیری می باشند پ، خسته نباشید عرض می کنم و اعلام می نمایم که آخرین خط از برگ انتخابات با همه ی جزئیات آن در شامگاه ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ به پایان رسید و برگی نو‌ با محوریت خدمت صادقانه به بخش خصوصی و فعالان اقتصادی استان آغاز گردید لذا و بدور از هر نوع مرزبندی قاطبه ی اعضای اتاق اعم از اینکه در کدام سمت انتخابات قرار گرفته بودند را به همکاری در جهت اعتلای نام اتاق بازرگانی اهواز و خدمت به فعالان اقتصادی و اقتصاد استان دعوت می نماییم.

    واقعاً در برخی موارد زبان از بیان و تعبیر مناسب و شایسته که قادر به تشکر باشد عاجز می ماند، با این وجود به عبارت پرمعنای: ” من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق ” تکیه می زنم و مجدداً از همه ی عزیزانی که اعضای ائتلاف توسعه و تحول را مورد لطف و محبت خود قرار دادند و زمینه خدمت را برایشان فراهم نمودند ، تشکر می کنم و برایشان موفقیت روزافزون تمنا می نمایم.

    در پایان از همه عزیزان بویژه هیات محترم نظارت و عوامل اجرایی و انتظامی که سبب برگزاری انتخاباتی قانونی، روان و منضبط شدند، تقدیر بعمل می آورم و از خداوند متعال برایشان موفقیت و بهروزی خواستارم.

    شهلا عموری، ائتلاف توسعه و تحول

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *