×
آخرین اخبار

بیانیه جمعی از فعالان حوزه معدن خوزستان در دفاع از عملکرد فاطمی امین

  • کد نوشته: 103104
  • ۱۴۰۱-۰۸-۰۹
  • 107 بازدید
  • اهواز – خبر روز – تعدادی از فعالان حوزه معدن با اشاره به رشد ۷۰ درصدی تولید ناخالص داخلی خوزستان در این حوزه، خواستار تداوم مسوولیت فاطمی امین در مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت شدند.

    بیانیه جمعی از  فعالان حوزه معدن خوزستان در دفاع از عملکرد فاطمی امین

    به گزارش روز دوشنبه دیدگاه نیوز، تعدادی از فعالان حوزه معادن با انتشار بیانیه‌ای که رونوشت آن در اختیار خبرگزاری جمهوری اسلامی قرار گرفت با استناد به آمار و عملکرد تحقق یافته در حوزه فعالیت معادن، بر رونق کسب و کارهای مرتبط با فعالیت‌های مربوط به این حوزه خوزستان و همچنین برخی استان‌های دیگر تاکید کردند.

    امضا کنندگان این بیانیه در واکنش به اعلام وصول استیضاح فاطمی امین در مجلس شورای اسلامی، ضمن احترام به استقلال جایگاه قوه مقننه و اختیارات آن ، خواستار بررسی کارشناسی عملکرد این وزیر دولت مردمی شدند.

    این فعالان حوزه معدن در بیانیه خود با تاکید بر اینکه همزمان با آغاز به کار فاطمی امین به عنوان وزیر صمت، این حوزه با تحولات جدی همراه شده است آورده اند: تداوم این مسیر، نیازمند حمایت مجلس شورای اسلامی و همچنین ادامه فعالیت فاطمی امین در مسوولیت وزیر صنعت، معدن و تجارت است.

    در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: روند احیای معادن و همچنین زمینه فرآوی محصولات حوزه معادن در کشور به ویژه خوزستان فراهم شده که توجه به این بخش می تواند علاوه بر رشد اقتصادی به ایجاد فرصت های پایدار شغلی و همچنین توسعه صادرات غیرنفتی کشور منجر شود.

    فعالان معدن در خوزستان در بیانیه خود با اشاره به اینکه معادن به عنوان پشتیبان اصلی پروژه های عمرانی کشور محسوب می شوند افزوده‌اند: خوشبختانه با ایجاد همگرایی مناسب توسط وزارت صمت، فعالیت معادن برای پشتیبانی از طرح های عمرانی و زیرساختی دولت سیزدهم روند جدی نسبت به گذشته پیدا کرده و انتظار می رود که نمایندگان مجلس شورای اسلامی به ادامه چنین روندی بیش از پیش توجه کنند.

    امضا کنندگان این بیانیه در بخش پایانی آن تاکید کرده‌اند که بهره وری در حوزه معادن ایران در شرایطی قرار دارد که باید با حمایت دولت و مجلس شورای اسلامی و همچنین تلاش خستگی ناپذیر بخش خصوصی به تحقق چشم اندازهای تجاری، عمرانی و بهبود فضای کسب و کار کشورمان منجر شود که البته این امر با به کارگیری از ظرفیت مدیریتی فاطمی امین و تیم مدیریتی آن در معاونت معادن و فرآوری مواد رقم زده می شود.

    گفتنی است سیروس نریمانی، علی عکرش نژاد، سعید حمید، شاپور ایمانی، اکبر نریمانی، طالع ابولفتحی، جلیل خالدی، علی مهرفر، سید عبدالحسین موسوی، امید حیدری، هدایت نریمانی، محمد جواد ابولفتحی، محسن نصر، محمود شریفات، یاسر باغبدرانی، بهروز نریمانی، حسین کاید نژاد، سعید قنواتی و سید رضا پارسافر بهره برداران و فعالان حوزه معدن در خوزستان هستند که این بیانیه را امضاء کرده اند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.