×
آخرین اخبار

بومی گزینی باید در دستور کار مدیران قرار گیرد

  • کد نوشته: 46005
  • ۱۳۹۹-۰۹-۲۰
  • 469 بازدید
  • خرم آباد - نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: باید بومی گزینی به عنوان یک اولویت در دستور کار مدیران اجرایی لرستان قرار گیرد چرا که اکنون بسیاری از جوانان لرستانی با مدارک دانشگاهی بیکار هستند.
    بومی گزینی باید در دستور کار مدیران قرار گیرد

    به گزارش وقایع لرستان، مرتضی محمودوند روز پنجشنبه در دیدار از پتروشیمی لرستان افزود: در صورتی که بومی گزینی جوانان در صنایعی همچون پتروشیمی اجرایی شود بخشی از مشکلات جوانان استان حل خواهد شد، بنابراین انتظار داریم بکارگیری نیروهای بومی در پتروشیمی استان به عنوان یک ضرورت در دستور کار باشد.

    وی اظهار داشت: از آنجا که جوانان لرستانی صاحب یک تمدن چندین هزار ساله و از هوش و ذکاوت بالایی برخوردار هستند، بکارگیری آنها می تواند برای حل مشکل بیکاری استان تاثیر فراوانی دارد.

    محمودوند راه اندازی پتروشیمی لرستان را کار شایسته و ارزنده ای دانست و گفت: با این اقدام بخشی از مشکلات جوانان این دیار حل شده است.

    وی در ادامه گفت: ما به دنبال بحث منافع مردم در مجلس شورای اسلامی هستیم و با هیچکس هم در این زمینه تعارفی نداریم.

    محمدرضا توسلی زاده مدیرعامل پتروشیمی لرستان نیز گزارشی عملکردیاز فعالیت های پتروشیمی استان ارائه داد و از نماینده مردم خرم آباد درخواست هایی داشت که وی نیز قول مساعد پیگیری مسائل مطرح شده برای توسعه استان را داد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *