×
آخرین اخبار

بوشهری‌ها منتظر باران پراکنده باشند

  • کد نوشته: 25035
  • ۱۳۹۹-۰۲-۱۶
  • 548 بازدید
  • به گزارش دیدگاه نیوز؛ کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهرگفت: طی امروز و فردا با عبور امواج ناپایدار به طور نسبی ضعیف برای برخی از نقاط این استان بارش پراکنده باران پیش بینی می‎شود. پیام مساعدی روز سه‎شنبه افزود: با فعالیت سامانه در برخی از ساعت‌ها با افزایش پوشش ابر در آسمان استان، وقوع بارش […]

    بوشهری‌ها منتظر باران پراکنده باشند

    به گزارش دیدگاه نیوز؛ کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهرگفت: طی امروز و فردا با عبور امواج ناپایدار به طور نسبی ضعیف برای برخی از نقاط این استان بارش پراکنده باران پیش بینی می‎شود.

    پیام مساعدی روز سه‎شنبه افزود: با فعالیت سامانه در برخی از ساعت‌ها با افزایش پوشش ابر در آسمان استان، وقوع بارش پراکنده و خفیف باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد در برخی نقاط پیش بینی می شود.

    وی بیان کرد: روزهای پنج شنبه و جمعه نیز به سبب وزش بادهای شمال غربی، خلیج فارس تا حدودی مواج و متلاطم خواهد بود.

    مساعدی ادامه داد: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر کمی تا نیمه ابری و در برخی نقاط با احتمال بارش پراکنده گاهی رعد و برق و وزش باد و فردا در برخی نقاط همراه با مه رقیق صبحگاهی پیش بینی شده است.

    مساعدی ادامه داد: در این مدت جهت وزش باد متغیر  به طورغالب شمال غربی تا شمال شرقی با سرعت ۱۰ تا ۳۰ و گاهی ۳۶  کیلومتر در ساعت و از امشب جنوب شرقی تا جنوب غربی با سرعت ۱۰ تا ۳۲ و گاهی تا ۴۰ کیلومتر در ساعت پیش بینی می‎شود.

    وی افزود: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج دریا ۳۰ تا ۹۰ و گاهی تا ۱۲۰ سانتیمتر و فردا در فراساحل شمالی در هنگام وزش باد گاهی تا ۱۵۰ سانتیمتر پیش بینی شده است.

    مساعدی اظهار کرد: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ۰۰:۰۳ دقیقه بامداد، مد اول دریا ساعت ۰۷:۳۰ ، جزر دریا ساعت ۱۴:۰۱ و مد دوم دریا ساعت ۱۹:۴۹ خواهد بود.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *