×
آخرین اخبار

دیدار حجت الاسلام حاج صادق امینی امام جمعه مسجدسلیمان و رئیس بنیاد شهید از جانبازان و خانواده های آنها

  • کد نوشته: 11263
  • ۱۳۹۷-۰۲-۰۱
  • 3296 بازدید
  • به مناسبت سالروز ولادت با سعادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز، برنامه دیدار از جانبازان هشت سال دفاع مقدس مسجدسلیمان با عنوان “علمداران حماسه” اجرا شد.

    دیدار حجت الاسلام حاج صادق امینی امام جمعه مسجدسلیمان و رئیس بنیاد شهید از جانبازان و خانواده های آنها

    پریسا طاهری /  به گزارش دیدگاه نیوز از مسجدسلیمان، به مناسبت ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز، حجت الاسلام حاج صادق امینی امام جمعه مسجدسلیمان با سه تن از جانبازان سرافراز این شهرستان و خانواده های این عزیزان با حضور در منزلشان دیدار و از آن‌ها تجلیل کرد.

    در این مراسم حجت الاسلام حاج صادق امینی امام جمعه مسجدسلیمان به همراه بیژن قنبری بخشدار گلگیر، رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران مسجدسلیمان و پرسنل بنیاد از جانباز و مدافع حرم علیرضا عالیپور، جانباز ۳۰ درصد، جانباز سرافراز راه علی قنبری بیرگانی، جانباز ۴۵ درصد و جانباز سرافراز  نورعلی کریمی، جانباز ۵۵ درصد در قالب طرح سپاس از علمداران حماسه دیدار کردند.

    امام جمعه مسجدسلیمان در این دیدار ها ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و ایام میلاد امام حسین (ع)، حضرت ابوالفضل (ع) و امام سجاد (ع) و ابلاغ سلام رهبر فرزانه به جانبازان افزودند: جانبازان سرافـراز ما شهـدای زنده انقلاب هستند که در جبهه های نبرد حق علیه باطل با تمام وجود از حق و اسلام و آرمانهای امام بزرگوار دفاع کردند و نگذاشتند دشمن به اهداف خود برسد.

    حجت الاسلام حاج صادق امینی اجر اخروی همسران و خانواده های جانبازان از یادگارهای آن دوران کمتر نیست و این عزیزان در نزد خداوند اجر و قرب فراوانی دارند اظهار کرد: اجر و ثواب و زحمت خانواده های این عزیزان کمتر از جانباز نیست، همسران گرامی جانبازان صبورانه و بزرگوارانه جانبازان گرانقدر را همراهی می کنند. 

    علیرضا ویسی شیخ رباط  شهدا، جانبازان، ایثارگران و آزادگان  را مایه عزت افتخار و سربلندی نظام جمهوری اسلامی دانست و افزود: امنیت موجود در کشور حاصل جانفشانی های همه این عزیزان است که در هشت سال جنگ با دشمن با خون خود، درخت تنومند نظام مقدس جمهوری اسلامی را از گزند دشمن محافظت و آبیاری نمودند.

    رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران مسجدسلیمان نیز ضمن گرامیداشت این اعیاد خجسته و مبارک گفت: این دیدارها با هدف گرامیداشت یاد و خاطره و جانفشانی های شهدا و جانبازان سرافراز شهرستان انجام می شود.

    علیرضا ویسی شیخ رباط درحاشیه این دیدارها در گفتگو با خبرنگار ما، سرکشی ائمه جمعه از جانبازان در قالب طرح علمداران حماسه، حضور پیام‌آوران ایثار در مدارس شاهد برای خاطره‌گویی، تجلیل از جانبازان دستگاه‌های اجرایی و  برگزاری جشن میلاد حضرت ابوالفضل العباس (ع) در مسجد حضرت ابوالفضل العباس (ع) این شهرستان، تجلیل از جانبازان هر محله و هر مسجد اجرای تئاتر خیابانی در سطح شهر با مضموم جانبازی و ایثارگری بخشی از برنامه‌های پیش‌بینی شده در روز جانباز است.

     در این دیدار ها جانبازان از سوی امام جمعه شهرستان با  تقدیم گل و اهدای لوح سپاس تجلیل شدند و جانبازان عزیز نیز به بیان خاطرات دوران جبهه و جنگ و حال و هوای آن روزها پرداختند و از حضور امام جمعه محترم و همراهان ایشان تقدیر و تشکر کردند.

    تصاویر: امیر حیدری

     

    جهت مشاهده سایز اصلی بر روی عکس کلیک کنید. 

     

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

     

     

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *