×
آخرین اخبار

بهترین محل اقامت در قشم

  • کد نوشته: 76592
  • ۱۴۰۰-۰۹-۰۳
  • 665 بازدید
  • ما در این مطلب دو مورد از بهترین هتل های قشم را معرفی کردیم تا بتوانید بهترین محل اقامت را در این جزیره انتخاب کنید. اگر تجربه سفر به جزیره هرمز یا قشم و اقامت در هتل آرتا یا هتل ارم قشم را داشتید، نظراتتان را درباره آن‌ها با ما به‌اشتراک بگذارید.
    بهترین محل اقامت در قشم

    دیدگاه نیوز / جزیره هرمز و قشم بسیار زیبا هستند و افراد زیادی به آن‌ها سفر می‌کنند تا از زیبایی‌های بی‌شمارشان دیدن کنند. یکی از مهم‌ترین مسائلی که قبل از سفر بخش زیادی از ذهن مسافران را مشغول می‌کند، محل اقامت است. در قشم هتل‌های متنوعی ساخته شده که هرکدام ویژگی‌ خاص خودشان را دارند. اگر می‌خواهید به این جزیره دیدنی سفر کنید تا پایان این مطلب با ما همراه باشید تا با دو مورد از بهترین هتل‌های قشم آشنا شوید.

    هتل آرتا قشم

    یکی از بهترین هتل‌ های قشم، هتل آرتا است. این هتل ابتدای سال ۱۳۹۶ افتتاح شد و اکنون بسیاری از افرادی که قصد دارند سفری لوکس به این جزیره داشته باشند، آن را انتخاب می‌کنند. ساختمان این هتل لوکس هفت طبقه بوده و مجموعه ۴۸ واحد اقامتی با امکانات فوق‌العاده در آن ساخته شده است.

    برای ساخت ساختمان این مجموعه از معماری منحصربه‌فرد و به‌روز استفاده شده تا حس خوبی را به مهمانان منتقل کند. کسانی که تجربه اقامت در هتل آرتا را داشته‌اند، وجود پرسنل کاربلد را به‌عنوان یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این مجموعه می‌دانند. این هتل لوکس، با مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری قشم فاصله کمی داشته و می‌توانید در مدت زمان کمی به آن‌ها برسید. لازم به‌ذکر است که از برخی واحدهای هتل می‌توانید دریای خلیج‌فارس و ساحل آن را تماشا کنید.

    امکانات

    از یک هتل چهار ستاره انتظار می‌رود که امکانات فوق‌العاده‌ای را دراختیار مهمانان خود قرار دهد. در ساختمان هتل آرتا فضاهایی مانند لابی، فروشگاه، مرکز خرید، کافی‌شاپ، پارکینگ، سالن ورزشی، رستوران، سالن کنفرانس و مجموعه بدنسازی ساخته شده است.

    در لابی هتل امکاناتی مانند آسانسور، صندوق امانات، نمازخانه، آژانس مسافرتی، پله اضطراری، فتوکپی، پرینتر، فکس، گشت نیم‌روزی، تاکسی سروسی، روزنامه، مبل، اینترنت، تلویزیون، سرویس بهداشتی، خدمات باربری، تلفن، خدمات خانه‌داری، کرایه اتومبیل، خشکشویی و… وجود دارد.

    در واحدهای اقامتی امکانات و خدماتی مانند یخچال، صبحانه، روم سرویس، میزتحریر، دراور، چای‌ساز، آّب معدنی رایگان، تلویزیون، حمام، دمپایی، لوازم بهداشتی، سیستم تهویه مطبوع، صندوق امانات، سرویس بهداشتی و… دردسترس مهمانان قرار می‌گیرید.

    اینترنت و پارکینگ هتل به‌صورت رایگان دراختیار مهمانان قرار می‌گیرد؛ اما برای سرو خوراکی‌های داخل مینی‌بار، باید هزینه آن را بپردازید.

    موقعیت مکانی

    یکی از ویژگی‌های مهم هتل آرتا، موقعیت مکانی آن است. این مجموعه به بسیاری از جاذبه‌های گردشگری قشم نزدیک بوده و دسترسی آسانی برای شما ایجاد می‌کند. هتل آرتا در بلوار شهید بهشتی واقع شده است. البته برای این‌که بتوانید به مکان‌هایی مانند جزیره هرمز، روستای لافت، چاه‌ها تل‌آو و… برسید، باید مدت زمان نسبتا طولانی رانندگی کنید.

    هتل ارم

    هتل ارم هم یکی‌دیگر از بهترین هتل های قشم محسوب می‌شود. این هتل چهار ستاره سال ۱۳۹۵ با ساختمانی پنج طبقه افتتاح شد. این هتل ۹۶ واحد اقامتی لوکس دارد و در آن‌ها امکانات متعددی ارائه شده است. سبک ساخت ساختمان و دکوراسیون واحدها بسیار مدرن بوده و به بهترین شکل طراحی شده است. هتل ارم هم مانند هتل آرتا در موقعیت مکانی خوبی واقع شده تا بتوانید از آن به‌راحتی خودتان را به مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری قشم برسانید. این هتل با کادری مجرب و دوره‌دیده آماده پذیرایی از مهمانان جزیره قشم است. دو اتاق C و B هتل ارم در طبقه همکف واقع شده‌اند. از پنجره واحدهای هتل می‌توانید مناظری از دریا، خیابان و فضای سبز هتل را ببینید.

    امکانات

    در واحدهای این هتل امکاناتی از قبیل صبحانه، یخچال، مبل، آباژور، آویز لباس، چای‌ساز، آب معدنی رایگان، کمد لباس، تلفن، تلویزیون، حمام، سرویس بهداشتی، لوازم بهداشتی، دمپایی، سیستم تهویه مطبوع، صندوق امانات، اینترنت، سیستم سرمایش و گرمایش و… تعبیه شده است. در سوئیت‌های هتل ارم، وسایل آشپزی و اجاق گاز هم وجود دارد که مهمانان بتوانند در واحدها غذا طبخ کنند.

    در ساختمان هتل فضاهایی مانند لابی، سالن ورزشی، کافی‌شاپ، رستوران، پارکینگ، سالن همایش، سالن کنفرانس، رستوران و فضای سبز ساخته شده است. زمانی که به لابی بروید، امکاناتی مانند آسانسور، صندوق امانات، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات تور، تلفن، تاکسی سرویس، اتاق چمدان، دستگاه واکس کفش، خدمات خانه‌داری، مینی‌بار، سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، خدمات تهیه بلیط، کرایه اتومبیل، تلویزیون، اینترنت، سالن ماساژ، مبل، لاندری، سرویس بهداشتی و… دراختیارتان قرار می‌گیرد.

    اگر اهل بیلیارد باشید، می‌توانید به سالن مخصوص این ورزش رفته و آن را انجام دهید. در سالن بیلیارد هتل ارم، چند میز اسنوکر و چند میز ایت بال قرار دارد.

    موقعیت مکانی

    همان‌طورکه گفته شد این هتل در موقعیت مکانی مناسبی واقع شده تا گردشگران بتوانند در کم‌ترین زمان به مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری کشور برسند. هتل ارم نزدیکی بازار سنتی قدیم قشم و چند مورد از دیگر جاذبه‌های گردشگری جزیره قرار دارد. این هتل لوکس در بلوار آزادگان قشم و روبروی اداره شیلات واقع شده است.

    ما در این مطلب دو مورد از بهترین هتل های قشم را معرفی کردیم تا بتوانید بهترین محل اقامت را در این جزیره انتخاب کنید. اگر تجربه سفر به جزیره هرمز یا قشم و اقامت در هتل آرتا یا هتل ارم قشم را داشتید، نظراتتان را درباره آن‌ها با ما به‌اشتراک بگذارید.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *