×
آخرین اخبار

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت:
بهبود کیفیت خدمات درمانی با افتتاح پروژه‌های بیمارستانی در هندیجان / تزریق واکسن کرونا از ۳.۵ میلیون دز فراتر رفت

  • کد نوشته: 74894
  • ۱۴۰۰-۰۷-۲۴
  • 462 بازدید
  • رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: با افتتاح پروژه‌های درمانی در بیمارستان شهدای هندیجان، شاهد بهبود کیفیت خدمات درمانی خواهیم بود.
    بهبود کیفیت خدمات درمانی با افتتاح پروژه‌های بیمارستانی در هندیجان / تزریق واکسن کرونا از ۳.۵ میلیون دز فراتر رفت

    فرهاد ابول نژادیان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در حاشیه افتتاح پروژه‌های مختلف بیمارستانی در هندیجان در گفت‌وگو با خبرنگار دیدگاه نیوز، گفت: پروژه‌های مهمی شامل؛ اورژانس، اتاق عمل و بخش ccu بیمارستان شهدا در این شهرستان با مشارکت خیرین و نیکوکاران و دانشگاه علوم پزشکی احداث و به بهره برداری رسیدند.

    او با بیان اینکه پد هلی کوپتر با اعتبار ۳ میلیارد ریال با همکاری شهرداری و فرماندار هندیجان راه اندازی شده است، افزود: برای احداث و بهره برداری از مجموع پروژه‌های افتتاح شده حدود ۱۰ میلیارد تومان هزینه شده که ۵۰ درصد از هزینه‌ها با یاری و حمایت خیرین تامین شده است.

    ابول نژادیان بیان داشت: امیدوارم با بهره برداری از این پروژه‌ها و سایر پروژه‌های درمان سبب تسریع و بهبود کیفیت خدمات پزشکی و درمانی در شهرستان شود، ضمن اینکه ابتدای آبان ماه امسال نیز سهمیه بندی پزشکان عمومی و متخصص نیز انجام خواهد شد و براساس برنامه‌های انجام شده، سهمیه خوبی برای هندیجان در نظر گرفته ایم تا شهروندان از بهترین خدمات بهره‌مند شوند.

    تسریع در تزریق واکسن کرونا در خوزستان

    این مقام مسئول در ادامه در خصوص آخرین وضعیت واکسیناسیون کرونا در سطح خوزستان گفت: تاکنون ۳.۵ میلیون دز واکسن کووید-۱۹ برای گروه‌های مختلف سنی و واجد شرایط تزریق شده است که حدود ۲ میلیون و ۳۵۰ هزار دز برای مرحله اول و یک میلیون و ۱۵۰ هزار دز نیز مرحله دوم را دریافت کرده اند، ضمن اینکه برخی از شهرستان میزان تزریق با توجه به استقبال بی نظیر مردم، از ۸۳ درصد فراتر رفته است.

    رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز تصریح کرد: در شهرستان‌هایی از جمله؛ شادگان و حمیدیه و… که در پایین جدول آمار واکسیناسیون قرار داشتند، با حمایت‌های مسئولان محلی و اصحاب رسانه، شاهد تسریع در تزریق واکسن کرونا هستیم، ضمن اینکه ۴۶ درصد دانش آموزان خوزستانی در رده سنی ۱۲ تا ۱۷ سال دز اول را دریافت کرده اند، همچنین ۷۰ درصد جمعیت شهری و حدود ۴۷.۵ درصد جمعیت روستایی نیز دز اول را تزریق کردند.

    او اظهار داشت: با توجه به اینکه براساس تصمیم ستاد ملی کرونا و وزارت آموزش و پرورش، مقرر شده ۱۵ آبان ماه امسال مدارس بازگشایی و آموزش‌ها به صورت حضوری برگزار شوند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *