×
آخرین اخبار

بهادری رییس هیئت مدیره نفت مسجدسلیمان: حکم مدیرعامل جدید نفت صادر نشده است / نصیریان دوست پس از تعیین تکلیف بخشنامه وزارت نفت به کار خود ادامه می دهد

  • کد نوشته: 35585
  • ۱۳۹۹-۰۶-۲۷
  • 859 بازدید
  • نصیریان دوست مدیر عامل باشگاه نفت مسجدسلیمان در کارنامه خود در فصل 98 - 99 تیم نفت را در رده بندی ۸ ام جدول لیگ برتر و در رده بندی ۴ ام جام حذفی نگاه داشت.
    بهادری رییس هیئت مدیره نفت مسجدسلیمان: حکم مدیرعامل جدید نفت صادر نشده است / نصیریان دوست پس از تعیین تکلیف بخشنامه وزارت نفت به کار خود ادامه می دهد

    به گزارش دیدگاه نیوز از مسجدسلیمان، در خبری در خبرگزاری ایسنا عطاالله بهادری رییس هیئت مدیره باشگاه نفت مسجدسلیمان اعلام کرد حکمی از سوی باشگاه نفت برای مدیر عامل جدید صادر نشده است و پای هیچ برگه ای را امضا نمی کنیم

    با توجه به اینکه حکم مدیرعاملی هدایت یزدی هنوز به صورت رسمی تایید و صادر نشده است، صحبت های عطاالله بهادری مصداق رد مدیرعاملی هدایت یزدی را دارد و پس از اینکه تکلیف بخشنامه مشخص شود نصیریان دوست کما فی سابق باید به کار خود ادامه دهد زیرا با استعفای وی نیز موافقت نشده است.
    در خصوص استعفای مهران نصیریان دوست، استعفای وی به صورت کتبی به هیئت مدیره اعلام نشده است و بنابراین پس از اینکه تکلیف بخشنامه مشخص شود مهران نصیریان دوست در فصل جدید به کار خود ادامه می دهد.

    ضمناً دیدگاه نیوز این نکته را خاطرنشان می شود که تا لحظه نگارش این خبر حتی اعضای هیئت مدیره باشگاه نفت مسجدسلیمان نیز خود دارای مجوز رسمی از مسئولین مربوطه نیست. 

    نصیریان دوست مدیر عامل باشگاه نفت مسجدسلیمان در کارنامه خود در فصل ۹۸ – ۹۹ تیم نفت را در رده بندی ۸ ام جدول لیگ برتر و در رده بندی ۴ ام جام حذفی نگاه داشت.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *