×
آخرین اخبار

بعد از شکست ایران مقابل آمریکا مردم یکپارچه ناراحت شدند اما وطن‌فروشان شادی کردند

  • کد نوشته: 108172
  • ۱۴۰۱-۰۹-۱۰
  • 178 بازدید
  • روزنامه کیهان نوشت: تیم ملی فوتبال کشورمان بازی را به تیم حریف واگذار کرد و مردم یکپارچه ناراحت شدند. تیم ملی فوتبال کشورمان اگرچه بازی را به تیم حریف واگذار کرد و مردم یکپارچه ناراحت شدند.

    بعد از شکست ایران مقابل آمریکا مردم یکپارچه ناراحت شدند اما وطن‌فروشان شادی کردند

    روزنامه کیهان در گزارش یک امروز خود به معترضانی که پس از شکست تیم ملی جمهوری اسلامی مقابل آمریکا شادی کردند حمله کرده و در عین حال که مدعی شده بعد از واگذاری بازی به تیم حریف مردم ایران «یکپارچه» ناراحت شدند، از پایکوبی و شادی گروهی از «وطن‌فروشان» خبر داده است!

    به گزارش کیهان، تیم ایران در این‌ بازی (ایران-آمریکا به‌رغم شایستگی و بازی غیرتمندانه بازیکنانش با نتیجه یک بر صفر بازی را واگذار کرد و پرونده حضورش در جام‌جهانی ۲۰۲۲ را بست. اما بلافاصله پس از اتمام بازی در حالی ‌که بازیکنان تیم ملی اشک می‌ریختند، عده‌ای از وطن‌فروشان به کوچه‌ها و خیابان‌ها آمدند و شروع به پایکوبی و شادی کردند؛ همان‌هایی که عزادار بودند!

    در ادامه گزارش کیهان آمده است: تیم ملی فوتبال کشورمان اگرچه بازی را به تیم حریف واگذار کرد و مردم یکپارچه ناراحت شدند، اما شاید هیچ‌وقت کسی فکرش را نمی‌کرد که یک روز فوتبال به شاخصی برای شناخت وطن‌دوستان واقعی و تفکیک آنها از شعاردهندگان دروغین وطن‌دوستی تبدیل شود.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *