×
آخرین اخبار

برگزاری کارگاه های آموزشی توانمندسازی آموزگاران دوره اول ابتدایی در هندیجان

  • کد نوشته: 75975
  • ۱۴۰۰-۰۸-۲۳
  • 635 بازدید
  • با حضور حداکثری آموزگاران مدارس ابتدایی کارگاه های آموزشی توانمند سازی آموزگاران دوره اول ابتدایی شهرستان هندیجان جهت دروس فارسی و ریاضی برگزار شد.
    برگزاری کارگاه های آموزشی توانمندسازی آموزگاران دوره اول ابتدایی در هندیجان

     به گزارش خبرنگار دیدگاه نیوز از هندیجان، از جمله عوامل موفقیت در آموزش و یادگیری دانش آموزان می توان به توانمند سازی آموزگاران در آموزش اشاره کرد که برگزاری کارگاه های آموزشی یکی از مهمترین برنامه ها در این راستا می باشد که در افزایش سطح معلومات آموزگاران تاثیر زیادی دارند .

    در همین راستا با حضور سرگروه های آموزشی مقطع ابتدایی اداره آموزش و پرورش استانی، کارگاه های تخصصی پایه های اول تا سوم ابتدایی درشهرستان هندیجان برگزار شد .

    قاسم عباسی رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان با حضور در کارگاه ها ضمن تشکر از خانم شکاری کارشناس تکنولوژی استان و سرگروه های آموزشی که به عنوان مدرس کارگاه همکاری نمودند گفت: در این کارگاه ها اکثر نیروهای دوره اول ابتدایی شرکت کردند و امیدواریم بتوانیم در راستای بالا بردن کیفیت یادگیری دانش آموزان برای سایر دروس نیز چنین برنامه هایی را اجرا نماییم. 

    گفتنی است بیش از ۶۰ آموزگار مدارس ابتدایی هندیجان در کلاس های آموزشی حضور داشته و ضمن استقبال از این جلسات آموزشی خواستار استمرار این جلسات آموزشی وکارگاهها درشهرستان شد. 

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *