×
آخرین اخبار

برگزاری پویش دانش آموزی همه با هم مرگ بر آمریکا توسط بسیج شیراز

  • کد نوشته: 42942
  • ۱۳۹۹-۰۸-۱۱
  • 1961 بازدید
  • به گزارش دیدگاه نیوز ، پویش دانش آموزی «همه با هم مرگ بر آمریکا» به مناسبت ۱۳ آبان، روز دانش، توسط حوزه بسیج دانش آموزی حضرت علی اصغر (ع) شیراز برگزار خواهد شد. بر اساس این گزارش، هر دانش آموز می‌تواند با تهیه فیلم یک دقیقه ای از خود در فضای عمومی مثل پشت بام […]

    برگزاری پویش دانش آموزی همه با هم مرگ بر آمریکا توسط بسیج شیراز

    به گزارش دیدگاه نیوز ، پویش دانش آموزی «همه با هم مرگ بر آمریکا» به مناسبت ۱۳ آبان، روز دانش، توسط حوزه بسیج دانش آموزی حضرت علی اصغر (ع) شیراز برگزار خواهد شد.

    بر اساس این گزارش، هر دانش آموز می‌تواند با تهیه فیلم یک دقیقه ای از خود در فضای عمومی مثل پشت بام منزل، حیاط ، محله و… و با صدای رسا مرگ بر آمریکا بگوید و در پویش همه با هم مرگ بر آمریکا بدین گونه شرکت کند.

    در این پویش خلاقیت دانش آموزان مانند در درست کردن پرچم آمریکا و اسرائیل و آتش زدن آنها ،یا همراه کردن خانواده و دوستان در این برنامه میتواند به آن امتیاز بیفزاید .

    بر اساس این گزارش ، به ده نفر اول این پویش ده کارت هدیه یک میلیون ریالی تقدیم خواهد شد .

    شیوه ارسال آثار برای شرکت در این پویش ، ارسال آثار مربوطه در فضای مجازی به شماره تلفن ۰۹۳۸۰۸۹۵۴۷۴ است .

    ۱۳ آبان ماه روز استکبار ستیزی و یاد آور حماسه سازی دانش آموزان بسیاری است که علی رغم کم سن و سال بودن از چنین روح بزرگ و استقامتی برخوردار بودند که خوش درخشیدند و این هفته به پاس فداکاری های آن ها هفته بسیج دانش آموزی نامگذاری شده است.

    در خصوص فلسفه این نامگذاری ها باید گفت که همگی حاوی پیام هایی هستند و نوعی کار نمادین نیست، بلکه تبیین مسایلی برای قشر خاص و جامعه هدف است.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *