×
آخرین اخبار

برگزاری نشست نقد و بررسی فیلم سینمایی تارا

  • کد نوشته: 93509
  • ۱۴۰۱-۰۶-۲۱
  • 30 بازدید
  • به گزارش سمانه رعیت خبرنگاران گروه فرهنگ و هنر خبرروز در تهران، دیروز بیستم شهریورماه ساعت ۱۸دومین جلسه نقد فیلم، گروه سینمایی تجربی در پردیس سینمایی چارسو در تهران برگزار گردید.در این جلسه فیلم تارا ساخته ی کاوه قهرمان پخش و سپس مورد نقد قرار گرفت. معصومه بیگی بازیگر فیلم تارا گفت: به دلیل جذابیت […]

    برگزاری نشست نقد و بررسی فیلم سینمایی تارا

    به گزارش سمانه رعیت خبرنگاران گروه فرهنگ و هنر خبرروز در تهران، دیروز بیستم شهریورماه ساعت ۱۸دومین جلسه نقد فیلم، گروه سینمایی تجربی در پردیس سینمایی چارسو در تهران برگزار گردید.در این جلسه فیلم تارا ساخته ی کاوه قهرمان پخش و سپس مورد نقد قرار گرفت.

    معصومه بیگی بازیگر فیلم تارا گفت: به دلیل جذابیت فیلم نامه در رابطه با گزاره ای از زمان یک زوج که رابطه ای با عشق شکل میگیرد و رفته رفته این رابطه سرد می شود، زمانی که سپری میشود و هرگز بر نمیگردد، این نقش را پذیرفتم.

    سحر عصر آزاد منتقد و کارشناس سینما بیان کرد: با توجه به سابقه ی خوب آقای کاوه قهرمان در حیطه فیلم کوتاه وساخت آثار موفق و متعددی که دارند ورود ایشان به حیطه فیلم بلندهوشندانه بوده است، اشراف ایشان به حیطه کارگردانی، قصه ای که آقای قهرمان انتخاب کرده اند برای مخاطب آشنا و عمومیت بیشتری دارد، آسیب شناسی و بررسی یک رابطه عاطفی که در مقاطع مختلف چه اتفاقی برای آن پیش می آید.

    کاوه قهرمان کارگردان فیلم تارا افزود: شکل تلاش ما بیشتر ازاینکه قصه به درام نزدیک باشه در واقع درگیر کردن مخاطب به صورت حسی به قصه هست،که از چند فیلم و کتاب اقتباس گرفته است.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *