×
آخرین اخبار

فردا و در زادگاه نفت خاورمیانه صورت می‌گیرد
برگزاری «نخستین همایش بین‌المللی سالروز فوران نفت» در مسجدسلیمان

  • کد نوشته: 89760
  • ۱۳۹۴-۰۳-۰۳
  • 106 بازدید
  • «نخستین همایش بین‌المللی سالروز فوران نفت» فردا با حضور مقامات عالی وزارت نفت در مسجدسلیمان برگزار خواهد شد.
    برگزاری «نخستین همایش بین‌المللی سالروز فوران نفت» در مسجدسلیمان

    به گزارش دیدگاه نیوز، رئیس روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان امروز در این شهرستان از برگزاری همایش بین‌المللی سالروز فوران نفت در این منطقه خبر داد و اظهار کرد: این همایش به مناسبت پنج خرداد سالروز فوران نفت از نخستین چاه نفت خاورمیانه در سال ۱۲۸۷ خورشیدی در مسجدسلیمان برگزار می‌شود.

    ابوذر شجاعی برجوئی افزود: این همایش با حضور سفرای چند کشور خارجی و همچنین مقامات عالی وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران در محل سالن آمفی تئاتر باشگاه مرکزی برگزار خواهد شد.

    وی خاطرنشان کرد: این همایش که نخستین همایش گرامیداشت روز مسجدسلیمان محسوب می‌شود فردا، پنج شنبه هفتم خرداد از ساعت ۱۴ در محل سالن آمفی تئاتر باشگاه مرکزی برگزار می‌شود.

    سخنگوی قدیمی‌ترین تولید کننده نفت و گاز خاورمیانه ادامه داد: در این برنامه مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان به‌عنوان میزبان همایش، یکی از مقامات عالیه وزارت نفت، یکی از مقامات عالیه دولتی، یکی از میهمانان مدعو خارجی، یکی از اساتید مدعو در رشته تاریخ نفت و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در این مراسم سخنرانی می‌کنند، ضمن اینکه کلیپی تصویری وکوتاه از تاریخ نفت مسجدسلیمان جهت آشنایی حاضرین به نمایش گذارده خواهد شد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *