×
آخرین اخبار

برپایی میز خدمت در حمیدیه با حضور امام جمعه اهواز و ۲۰ مسوول استانی

  • کد نوشته: 102026
  • ۱۴۰۱-۰۸-۰۴
  • 212 بازدید
  • اهواز – خبر روز – میز خدمت با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه اهواز، و با شرکت بیش از ۲۰ مدیرکل و مدیرعامل استانی، شامگاه سه شنبه در شهرستان حمیدیه با هدف بررسی و رسیدگی به مشکلات این شهرستان برپا شد.

    برپایی میز خدمت در حمیدیه با حضور امام جمعه اهواز و ۲۰ مسوول استانی

    به گزارش دیدگاه نیوز حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالنبی موسوی‌فرد و مسوولان استانی، با حضور در جمع مردم شهرستان حمیدیه به درخواست‌ها و دغدغه‌های آنها رسیدگی کردند.

    در دیدار رو در روی مردم با مسوولان استانی، مسایل و مشکلات شهرستان حمیدیه از جمله مساله آب و سد بالا دست حمیدیه، کشاورزی و خشکسالی، مسایل فرهنگی و برخی دیگر از کمبودها مطرح شد که از سوی مسوولان توضیح لازم داده شد.

    نماینده استانداری خوزستان، و مدیران کل ورزش و جوانان، بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی(ره)، اداره کل نوسازی مدارس، مدیریت بانک کشاورزی، بنیاد مسکن، اداره کل مسکن و شهرسازی استان بخشی از ادارات دارای میز خدمت در این شهرستان بودند.

    در میز خدمت، مردم حمیدیه بدون واسطه با مدیران کل و مسوولان سازمان ها و نهادهای مختلف دیدار و به بیان دغدغه‌ها و درخواست های خود پرداختند و مسوولان نیز پاسخگو بودند.

    دیدار مردمی و چهره به چهره مردم شهرستان حمیدیه با نماینده ولی فقیه در خوزستان با حدود سه ساعت برگزار شد.

    روحیه مردمی در لایه های مختلف دولت تحقق پیدا کند

    امام جمعه حمیدیه در این آیین با بیان اینکه در مقاطع مختلف شاهد حضور مسوولان در بین مردم بودیم، اما در دولت سیزدهم تحول دیگری اتفاق افتاد، گفت: در سطوح مختلف دولت باید این روحیه مردمی ایجاد شود.

    حجت الاسلام سعید لفته پور ماموریت نخست رهبر معظم انقلاب به دولت را مردمی بودن معرفی کرد و افزود: این امر مصادیق متعددی دارد. هدف از این برنامه حضور مسوولان بین مردم است و در این نشست شاهد حضور مدیران استانی هستیم تا مشکلات مردم را بشنوند و گره گشایی کنند، و این نخستین نشست نخواهد بود و امیدواریم چنین نشست هایی به صورت مستمر و هدفمند باشند.

    وی ادامه داد: در دیدارهای چهره به چهره مسوولان با مردم باید شاهد امیدآفرینی بین مردم باشیم و اعتماد بین مردم بار دیگر احیا شود.

    حجت الاسلام لفته پور با بیان اینکه بنا بر توصیه های دینی باید تنها زبان فاصله و مانع بین مردم و مسوولان باشد، افزود: امام علی(ع) به مالک اشتر نیز توصیه می‌کند هیچ فاصله ای بین تو و مردم نباشد. از همان درب که وارد می شود باید دربی باشد که مردم وارد می شوند.

    این اقدام با برنامه ریزی نماینده ولی فقیه در خوزستان انجام شد.

    شهرستان حمیدیه با ۶۰ هزار نفر جمعیت در غرب خوزستان و حدود ۳۵ کیلومتری اهواز قرار دارد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.