×
آخرین اخبار

برهالتر پس از اعلام لیست نهایی آمریکا: برای حضور در قطر هیجان‌زده هستیم

  • کد نوشته: 104962
  • ۱۴۰۱-۰۸-۱۹
  • 148 بازدید
  • تهران- خبر روز- سرمربی تیم ملی فوتبال آمریکا پس از اعلام لیست نهایی این تیم برای حضور در جام‌جهانی قطر گفت: تصمیم‌گیری دشوار بود اما هیجان‌زده هستیم که با این گروه به جام‌جهانی می‌رویم.

    برهالتر پس از اعلام لیست نهایی آمریکا: برای حضور در قطر هیجان‌زده هستیم

    به گزارش دیدگاه نیوز، لیست نهایی تیم ملی آمریکا همگروه ایران در مرحله نهایی جام‌جهانی قطر چهارشنبه شب اعلام شد و گرگ برهالتر اسامی ۲۶ بازیکن منتخبش برای حضور در این مسابقات اعلام کرد.

    برهالتر پس از اعلام لیست نهایی آمریکا گفت: ما هیجان‌زده هستیم که این گروه را به رقابت در جام‌جهانی فوتبال ۲۰۲۲ ببریم. تصمیم گیری نهایی لیست همیشه دشوار است و ما از مشارکت همه کسانی که به ما کمک کردند تا به این نقطه برسیم قدردانی می کنیم.

    سرمربی تیم ملی آمریکا افزود: گروهی با استعداد، روحیه تیمی قوی و گروهی داریم که آماده رقابت است.  

     وی درباره حذف زک استفن دروازه‌بان شماره یک آمریکا گفت: احساسات زیادی بین من و او وجود دارد. من و زک خیلی به عقب برگشتیم، و اینکه به او بگویم او در تیم جام جهانی نخواهد بود برای من دلخراش بود. اما اینها تصمیماتی است که ما به عنوان یک تیم اتخاذ کردیم.

    برهالتر پس از اعلام لیست نهایی آمریکا: برای حضور در قطر هیجان‌زده هستیم

    استفن در چند سال گذشته مستعد مصدومیت بوده است و فراز و نشیب‌هایی را در دوران حضور قرضی خود در میدلزبورو در چمپیونشیپ انگلیس تجربه کرده است. با این حال، برهالتر مکررا از بیان دلایل خط خوردن استفن صرف نظر کرد و بر ایمان خود به مثلث سه دروازه‌بان تیمش یعنی مت ترنر (آرسنال)، اتان هوروات (لوتون تاون) و شان جانسون (NYCFC) تأکید کرد.

    وی درباره دعوت از ریم ۳۵ ساله، تصریح کرد:نام بردن از او در این تیم آسان بود، حتی اگر در ۱۴ بازی مقدماتی برای تیم ملی بازی نکرده باشد اما این اواخر در فولام  در فرم درخشان قرار دارد.

    برهالتر گفت: ما امیدواریم این تصمیمات درست باشد، هر چند ممکن برخی اینطور نباشد اما با اطلاعاتی که داریم بهترین تصمیمات ممکن را می‌گیریم.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.