×
آخرین اخبار

در راستای اجرای طرح کمربند سبز؛
برنامه نهال کاری در تپه نمره یک شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد

  • کد نوشته: 47229
  • ۱۳۹۹-۰۹-۲۸
  • 1122 بازدید
  • این برنامه با حضور علیرضا ورناصری نماینده مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی، فعالین و انجمن های محیط زیستی مسجدسلیمان، پیمان مولایی شهردار مسجدسلیمان و معاونت های زیر مجموعه، سید بهروز صالحی رئیس اداره آبفا و اعضای انجمن های محیط زیستی مسجدسلیمان حضور داشتند و به کاشت نهال پرداختند.
    برنامه نهال کاری در  تپه نمره یک شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد

    به گزارش دیدگاه نیوز ، شهردار مسجدسلیمان در سخنانی در جمع حاضرین کاشت نهال و درخت کاری را بسیار ارزشمند دانست و اظهار کرد: بسیاری از بزرگان دینی ما به درخت کاری اهتمام ورزیده و انسان ها را به این امر مهم تشویق و سفارش کرده اند.

    پیمان مولایی در ادامه افزود: خوشبختانه انجمن های محیط زیست مسجدسلیمان دارای ظرفیت ها و استعدادهای بی نظیری هستند و سعی ما بر این است که به نحو احسنت از این ظرفیت ها استفاده و وظیفه ماست در راستای همکاری و همراهی با این عزیزان مشارکت های لازم را داشته باشیم. 

    علیرضا ورناصری نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا اظهار داشت: اجرای چنین برنامه هایی فرصت می دهد تا اهمیت هوای پاک و زمین پاک را بیشتر مورد تاکید قرار دهیم و برنامه های توسعه شهری را بر مبنای توجه به افزایش سرانه فضای سبز و محیط زیست جهت رفاه حال شهروندان اجرا کنیم.

    وی افزود : تغییر سیمای شهر نیازمند تلاش بیشتر جهت کاشت نهال و توسعه فضای سبز است که از شهردار محترم و سایر مسئولین مرتبط انتظار می رود نسبت این موضوع مهم توجه ویژه داشته باشند.

    ورناصری در خاتمه با اشاره به اینکه رشد و نگهداری از درختان و فضای سبز در کنار کاشت نهال اهمیت بسیار بالایی دارد ، خاطرنشان کرد : همه باید به سهم خود در توسعه سرانه فضای سبز گام برداریم.

    طرح کمربند سبز که با پیشنهاد انجمن های محیط زیست مسجدسلیمان تصویب شده است ۲۰۰ اصله نهال کنار، ۲۰۰  اصله نهال اوکالیپتوس ۵۰  اصله گل کاغذی  و ۱۵۰ اصله بذر بادام در تپه نمره یک این شهرستان طی چند مرحله کاشته خواهد شد که علاوه بر افزایش شاخص سرسبزی و پاکی طبیعت باعث زیبایی این منطقه خواهد شد.

    .

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *