×
آخرین اخبار

بررسی مشکلات ۴ واحد تولیدی در استان کرمان

  • کد نوشته: 61908
  • ۱۴۰۰-۰۳-۱۱
  • 312 بازدید
  • مشکلات دو کارخانه فولاد در سیرجان، کارخانه سیمان کرمان و آلومینیوم هزار در نشست ستاد استانی اجرای کلی سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در ابعاد حقوقی و قضایی کرمان، مورد بررسی قرار گرفت.
    بررسی مشکلات ۴ واحد تولیدی در استان کرمان

    به گزارش دیدگاه نیوز ، یدالله موحد، رئیس کل دادگستری استان کرمان در نشست ستاد استانی اجرای کلی سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در ابعاد حقوقی و قضایی کرمان اظهار کرد: در برخی موارد با قضایای واقعی ناشی از اشتباهات دستگاه‌های اجرایی روبرو هستیم که برای سرمایه گذاران و تولیدکنندگان مشکلات متعددی ایجاد می‌کند.

    رئیس کل دادگستری استان کرمان، برقراری تعاملات به موقع بین دستگاه‌های اجرایی برای حل مشکلات واحد‌های تولیدی را مورد تاکید قرار داد و گفت: در حل مشکلات واحد‌های تولیدی و اقتصادی به نحوی اقدام می‌شود که حقوق دولت نیز استیفاء شده و از تضییع حقوق دولتی نیز جلوگیری شود.
    وی با تاکید بر اینکه رعایت الزامات زیست محیطی ضروری است، عنوان کرد: باید تلاش شود که تبعات زیست محیطی پروژه‌های بزرگ تا حد امکان کاهش یابد؛ زیرا منابع زیست محیطی تجدیدناپذیر بوده و باید برای نسل‌های آینده حفظ شوند.

    رئیس کل دادگستری استان کرمان تاکید کرد: محیط زیست مسئول سلامت مردم است و باید محکم و به موقع به مسائل مربوطه ورود کرده و با دقت امور مربوطه را پیگیری کنند.

    موحد خاطرنشان کرد: صنایع آلاینده و صنایعی که روند فعالیت آن‌ها موجب آلایندگی محیط زیست می‌شود باید در یک مدت زمان معقول و منطقی نسبت به رفع آلایندگی‌ها اقدام کنند و دراین رابطه دستگاه قضایی حامی سازمان‌های مربوطه در مسیر اجرای قانون است.

    در این نشست مشکلات دو شرکت فولادی در سیرجان و مشکلات آلومینیوم هزار در زمینه تمدید کارت بازرگانی و مشکلات کارخانه سیمان کرمان مورد بررسی قرار گرفت/میزان

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *