×
آخرین اخبار

بررسی حوزه فضای سبز شهری و مدیریت پسماند در برنامه راهبردی اهواز ۱۴۰۵

  • کد نوشته: 116324
  • ۱۴۰۱-۱۱-۱۰
  • 99 بازدید
  • حوزه فضای سبز شهری و مدیریت پسماند در برنامه راهبردی اهواز ۱۴۰۵ در دومین کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر اهواز بررسی شد.

    بررسی حوزه فضای سبز شهری و مدیریت پسماند در برنامه راهبردی اهواز ۱۴۰۵

    دومین جلسه بررسی برنامه راهبردی اهواز ۱۴۰۵ در کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر با حضور رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر، سعید فردانی معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی، علی شمسی سرپرست معاونت خدمات شهری، رئیس و اعضای کارگروههای تخصصی و مجری امور برنامه ریزی در سالن اجتماعات شورای اسلامی شهر برگزار شد.

    بهار حبیبیان، مجری امور برنامه ریزی در این جلسه به تشریح ۲ کارگروه حوزه خدمات شهری در زیرمجموعه مقصد راهبردی توسعه زیرساخت های شهری شامل فضای سبز و مدیریت پسماند پرداخت.

    معاون برنامه ریزی و توسعه سرمای انسانی نیز با اشاره به اینکه بخشی از خروجی موثر مقصد راهبردی توسعه زیرساختهای شهری شامل توسعه فضای سبز، توسعه آب خام، بهبود حفظ و نگهداری فضای سبز است به تشریح شاخص های ارزیابی، طرح ها، پروژه ها و اقدامات این حوزه پرداخت.

    سعید فردانی در ادامه بخش دیگری از خروجی های موثر این مقصد راهبردی را پردازش و دفن بهداشتی پسماند، تفکیک پسماند از مبداء، بهبود نظافت شهری و جمع آوری و انتقال پسماند، بهبود دفع پسماندهای ساختمانی بیان و شاخص های ارزیابی، طرح ها، پروژه ها و اقدامات این حوزه را تشریح کرد.

    در پایان اعضای شورای اسلامی شهر اهواز با تاکید برانطباق برنامه و بودجه به بحث و تبادل نظر و بررسی مباحث مربوطه پرداختند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *