×
آخرین اخبار

برخورد قضایی با عاملان رها سازی پسماند صنعتی در دورود

  • کد نوشته: 109230
  • ۱۴۰۱-۰۹-۱۷
  • 138 بازدید
  • مدیرکل حفاظت از محیط‌زیست لرستان با اشاره به رها سازی مواد آلوده و نفتی در حریم رودخانه دورود، از دستگیری کارفرمای واحد صنعتی متخلف در این رابطه خبر داد.

    برخورد قضایی با عاملان رها سازی پسماند صنعتی در دورود

    علی سالاروند در گفت و گو با خبرنگاران در خصوص این موضوع گفت: با توجه به گزارش مردمی مبنی بر آلودگی هوا ناشی از انتشار بوی نامطلوب در حاشیه و همجوار اماکن مسکونی دورود، کارشناسان اداره محیط زیست این شهرستان بلافاصله در محل حاضر شده و بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

    وی افزود: پسماند رها سازی شده در این محل از نوع پسماند صنعتی ویژه به شکل مایع حاصل از تصفیه میعانات گازی مربوط به یکی از شرکت‌های فعال در این زمینه در دورود بوده که بلافاصله با همکاری نیروی انتظامی و دستور دادستان شهرستان، خودروی متخلف توقیف و راننده بازداشت شد و برای مدیرعامل این شرکت به جرم تهدید علیه بهداشت عمومی پرونده قضایی تشکیل و پرونده در حال سیر مراحل قانونی و قضایی است. 

    مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان ضمن تشکر از همکاری ویژه فرماندار و دادستان دورود نسبت به این موضوع گفت: دادخواست دستور توقف فعالیت شرکت تا تعیین تکلیف  وضعیت علت عدول از برنامه‌های مدیریت پسماند ویژه آن و بخصوص رفع آلودگی ایجاد شده و مجازات عاملان آلودگی تحویل مقام قضایی شده که امیدواریم با درایت مقام قضایی هرچه سریعتر این امر به نتیجه برسد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *