×
آخرین اخبار

برج فناوری در لرستان احداث می‌شود

  • کد نوشته: 120807
  • ۱۴۰۱-۱۲-۲۱
  • 55 بازدید
  • رئیس پارک علم و فناوری لرستان گفت: از سال ۱۴۰۰ تا کنون تعداد شرکت‌های دانش بنیان فعال استان از ۲۵ شرکت به ۳۵ شرکت رسیده است.

    برج فناوری در لرستان احداث می‌شود

    به گزارش دیدگاه نیوز از لرستان؛ فرهاد نامداری ظهر امروز در جلسه بررسی اقدامات انجام شده در راستای عملیاتی نمودن شعار محوری سال، اظهار کرد: امسال رسالت مضاعفی بر عهده تمام دستگاه‌های اجرایی در راستای تحقق شعار سال قرار گرفت.

    وی خاطرنشان کرد: از ابتدای سال لرستان با محوریت مجموعه استانداری، کارگروه و ستاد توسعه اشتغال دانش‌یبنیان را تشکیل دادند.

    رئیس پارک علم و فناوری لرستان با اشاره به برگزاری ۸۱ مصوبه و ۴ جلسه قرارگاه رصد و پیگیری، بیان داشت: تدوین برنامه اجرایی یکساله نخستین اولویت کاری بود، ضمن اینکه طی یک ماه گذشته توسعه اقتصاد دانش‌بنیان را در استان شروع کردیم.

    نامداری بیان داشت: از سال ۱۴۰۰ تا کنون تعداد شرکت‌های دانش بنیان فعال استان از ۲۵ شرکت به ۳۵ شرکت رسیده و تلاش خواهیم کرد این میزان را به ۱۰۰ شرکت برسانیم.

    وی، میزان رشد بودجه‌ای در بخش دانش‌بنبان را مطلوب ندانست و گفت: انتظار می‌رود در این زمینه توجه ویژه‌ای به استان شود.

    رئیس پارک علم و فناوری لرستان با بیان اینکه ۱۱ سال از تاسیس پارک می‌گذرد اما مشکلاتی از جمله زمین در اختیار دارد، افزود: در لرستان مجموع اراضی در اختیار پارک علم و فناوری ۱۹ هکتار است که بنا داریم که در سال ۱۴۰۴ آن را به ۶۹ هکتار برسانیم. انتظار می‌رود در این زمینه توجه ویژه‌ای به استان شود.

    نامداری از ایجاد برج فناوری تا سال ۱۴۰۴ در اراضی پارک استان خبر و ادامه داد: ابتدای اردیبهشت مناقصه انجام این برج برگزار خواهد شد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *