×
آخرین اخبار

بدحالی ۴۰ دانش آموز یک مدرسه در قزوین

  • کد نوشته: 120160
  • ۱۴۰۱-۱۲-۱۶
  • 55 بازدید
  • معاون سیاسی استاندار از بدحالی ۴۰ دانش‌آموز یک مدرسه دولتی در قزوین خبر داد و گفت: جای نگرانی نیست و مشکل خاص برای آنان به وجود نیامده است.

    بدحالی ۴۰ دانش آموز یک مدرسه در قزوین

    ابوالحسن کبیری، افزود: امروز ۱۴ اسفند خبر بدحالی دانش‌آموزان مدارس دخترانه قزوین گزارش شد که موجب اعزام نیرو‌های اورژانس و مداوای سرپایی برخی دانش‌آموزان شد.

    کبیری با بیان اینکه دانش آموزان بد حال به ۲ بیمارستان بوعلی سینا و ولایت قزوین منتقل شدند، خاطرنشان کرد: در خصوص وضعیت جسمانی دانش‌آموزان جای نگرانی نیست و مشکل خاص و اورژانسی برای آنان به وجود نیامده است.

    معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین تصریح کرد: مسمومیت در مدارس ناشی از مواد سمی خطرناک نیست و به واسطه اسپری فلفل بوده است، هرچند که علت‌یابی این موضوع نیازمند بررسی تخصصی و دقیق‌تر است، اما باید گفت که هیچ عامل خارجی در این زمینه دخیل نبوده و هر اتفاقی که صورت گرفته توسط خود دانش آموزان بوده است.

    کبیری تأکید کرد: اداره کل اطلاعات استان قزوین به جد پیگیر این موضوع است و بر اساس پیگیری‌های صورت گرفته از وضعیت عمومی دانش‌آموزان، گزارش شده که ۹۵ درصد آنان دچار استرس و اضطراب شدند.

    معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین با بیان اینکه شرایط را درک می‌کنیم، اما از خانواده‌ها تقاضا داریم، تابع هیجانات فضای مجازی نشوند، گفت: گروه‌های متخصص در حال بررسی دقیق موضوع هستند و نتیجه قطعی بررسی‌ها نیز اطلاع‌رسانی خواهد شد.

     ۲۴ نفر از دانش آموزان مدرسه غیر انتفاعی ابتکار شهر آبیک هم امروز بدحال و به بیمارستان منتقل شدند.

    به گفته فرماندار آبیک ۲۲ نفر از دانش آموزان در بیمارستان شهدای این شهر بستری هستند و ۲ نفر از آنان هم به یکی از بیمارستان‌های شهر قزوین منتقل شدند.

    گزارش  بدحالی دانش اموزان در قزوین و آبیک را در گزارش زیر ببینید.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *