×
آخرین اخبار

بحران کمبود مرغ در استان پایان یافته است

  • کد نوشته: 132903
  • ۱۴۰۲-۰۲-۲۸
  • 56 بازدید
  • رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: با تلاش‌های صورت گرفته بحران کمبود مرغ در شهرهای استان پایان یافته است.

    بحران کمبود مرغ در استان پایان یافته است

    به گزارش دیدگاه نیوز از لرستان؛ سید عماد شاهرخی در جمع مدیران و رؤسای جهاد کشاورزی شهرستانهای لرستان با اشاره به ضرورت قلع و قمع اراضی غیرمجاز، اظهار داشت: حفظ و صیانت از اراضی کشاورزی یک ضرورت است و بایستی توجه ویژه ای به آن شود.

    وی گفت: طبق رصدی که از سایر استان‌ها داشتیم بحث قلع و قمع اراضی به صورت مستمر در حال انجام است، در استان ما نیز این مهم در دستور کار است که بایستی نسبت به گذشته با سرعت بیشتری انجام گیرد.

    رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان، ادامه داد: اراضی کشاورزی غیرمجاز طبق قوانین بایستی قلع و قمع شوند که رؤسای شهرستان‌ها نیز در این حوزه با جدیت کار را پیش ببرند.

    شاهرخی در زمینه عملکرد رؤسای جهاد کشاورزی شهرستان‌ها در بحث تنظیم بازار، گفت: با تلاش‌های صورت گرفته بحران مرغ در استان را پشت سر گذاشتیم و در حال حاضر نیز با تمهیداتی که شده برابر برنامه ریزی و سیاست‌های ابلاغی در شهرستان‌ها مشکل تولید مرغ نداریم و باید این روند ادامه داشته تا شاهد آرامش وثبات بیشتری در بازار باشیم.

    وی با بیان اینکه نظارت مهم‌ترین مشکل ما است، اظهار داشت: طبق مصوبه قیمت مصوب هر کیلو ۷۳ هزار تومان است و مرغداری‌ها موظف هستند ۹۰ درصد تولیدات خود را به کشتارگاه‌ها ارسال کنند در غیر این صورت از طریق تعزیرات حکومتی باید پاسخگو باشند.

    شاهرخی خطاب به مدیران جهاد کشاورزی شهرستان‌ها، عنوان کرد: مدیران بایستی نظارت مستمر در مرغداری‌ها و کشتارگاه‌ها و مراکز عرضه به نحو احسن داشته باشند چرا که کمبود مرغ نداریم اما در حوزه نظارت بایستی تلاش بیشتری داشته باشیم.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *