×
آخرین اخبار

با ورود دادستانی تاکستان تولید روغن در یک شرکت افزایش یافت

  • کد نوشته: 84926
  • ۱۴۰۱-۰۲-۱۸
  • 400 بازدید
  • دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تاکستان گفت: قطعاً بحث تامین کالاهای اساسی و مایحتاج عمومی از دغدغه های دستگاه قضایی است و این موضوع را با جدیت پیگیری می کند و دستگاه های متولی و نظارتی نیز در راستای پیشگیری از نابسامانی بازار ابتدائاً باید به وظایف قانونی خود به درستی عمل کنند و از نقش نظارتی خود غافل نشوند و قطعاً در صورت اهمال نیز باید پاسخگو باشند.

    با ورود دادستانی تاکستان تولید روغن در یک شرکت افزایش یافت

    به گزارش دیدگاه نیوز، حسین رجبی در این خصوص گفت: طی روزهای اخیر عرضه روغن خوراکی در سطح فروشگاه های کشورکاهش یافته بود و به همین خاطر شهروندان از حیث تامین این کالای اساسی دچار مشکل شده بودند، که این موضوع جای نگرانی داشت.
    وی افزود: بر همین اساس و در راستای تامین نیاز بازار و جلوگیری از احتکار روغن توسط افراد سودجو و فرصت‌طلب، دادستانی شهرستان تاکستان به میزان تولید روغن خوراکی در تنها شرکت استان ورود و طی ابلاغیه‌ای خواستار افزایش تولید به منظور رفع نیاز بازار شد.
    این مقام قضایی استان در ادامه بیان داشت: این شرکت که سهم قابل توجهی از حیث تامین روغن خوراکی بازار کشور دارد، پیش از این روزانه ۴۰۰ تن تولید روغن خوراکی داشت، که حسب پیگیری ها و مساعدت های صورت گرفته از سوی دستگاه قضایی نسبت به این شرکت در راستای حمایت از بخش صنعت و رفع موانع تولید و تحقق شعار سال، این شرکت با بهره‌گیری از حداکثر ظرفیت تولید و تا زمان رفع کمبود بازار، تولیدات روزانه خود را به ۸۰۰ تن افزایش داد.
    رجبی اظهار داشت: قطعاً بحث تامین کالاهای اساسی و مایحتاج عمومی از دغدغه های دستگاه قضایی است و این موضوع را با جدیت پیگیری می کند و دستگاه های متولی و نظارتی نیز در راستای پیشگیری از نابسامانی بازار ابتدائاً باید به وظایف قانونی خود به درستی عمل کنند و از نقش نظارتی خود غافل نشوند و قطعاً در صورت اهمال نیز باید پاسخگو باشند.
    دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تاکستان در پایان هشدار داد: شناسایی متخلفین و محتکرین کالاهای اساسی و بحث رصد انبارها بخصوص انبارهای خانگی در دستور کار قرار دارد و یقیناً برخورد دستگاه قضایی با متخلفان بازار و محتکران سخت و بدون اغماض خواهد بود.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *