×
آخرین اخبار

استاندار آذربایجان شرقی در دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان:
با شهدا پیمان وفاداری بسته‌ام/ نیازمند دعای خیر پدران و مادران شهدا هستم/ عزمم برای خدمت به مردم جدی‌تر شده است

  • کد نوشته: 75196
  • ۱۴۰۰-۰۸-۰۱
  • 472 بازدید
  • استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه با شهدا پیمان وفاداری بسته‌ام، گفت: حمایت، پشتیبانی و ابراز لطف خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران دلگرمی بسیار بزرگی برای بنده است و عزم مرا در خدمت به مردم و ادامه راه شهدا جدی‌تر کرد.
    با شهدا پیمان وفاداری بسته‌ام/ نیازمند دعای خیر پدران و مادران شهدا هستم/ عزمم برای خدمت به مردم جدی‌تر شده است

    به گزارش دیدگاه نیوز ، عابدین خرم در دیدار با جمعی از خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران در محل استانداری، با قدردانی از ابراز لطف و محبت آنان نسبت به خود، اظهار داشت: شهدا و جانبازان ما جان خود را فدا کردند تا این کشور و این مردم با اقتدار و عظمت در مقابل دشمنان سربلند باشند.

    وی افزود: خودم را خاک پای جانبازان و خانواده‌های شهدا می‌دانم؛ زیرا آنها عزیزترین سرمایه خود را برای دفاع از اسلام و انقلاب تقدیم کردند، اما اجازه ندادند دشمن خوشحال شود.

    خرم با بیان اینکه ما هیچ‌گاه در مقابل دشمنان سر فرود نیاورده‌ایم، گفت: در مدت ۶ ماه اسارت در سوریه، هر روز بارها ما را شکنجه می‌کردند تا حرفی بزنیم که خوشایند آنها باشد، اما حسرت این کار بر دل آنها ماند و موفق نشدند به هدف خود برسند.

    استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه امیدوارم به غیر از شهادت از طریق دیگری از این دنیا نرویم، افزود: بنده از سال ۶۱ همه جا به دنبال شهدا رفته‌ام و به هر دلیل توفیق شهادت نصیب نشد تا امروز در این مسئولیت قرار بگیرم و اگر این مسئولیت چیزی به غیر از ادای دین به شهدا باشد هیچ ارزشی ندارد.

    وی خاطرنشان کرد: من سال‌ها در لباس مقدس سپاه نوکری کرده‌ام؛ مسئولیت‌ها و عناوین ارزشی ندارند و ای کاش جان ما در راه انقلاب فدا شود.

    خرم با بیان اینکه اتفاق امروز، امری طبیعی بود، گفت: متأسفانه دوست و دشمن ما را می‌زنند و ناراحتی زمانی بیشتر می‌شود که دوست جاهل کار دشمن را می‌کند.

    استاندار آذربایجان شرقی ادامه داد: حضور شما خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان در استانداری و پشتیبانی و ابزار لطف شما به قدری مرا در ادامه این راه مصمم کرد که هر چه در توان دارم به کار خواهم بست و مطمئناً حرکت امروز شما تیری بر قلب دشمنان است.

    وی در پایان گفت: افتخار می‌کنم که نوکر جانبازان و خانواده‌های معظم شهدا و پدران و مادران عزیز شهدا هستم و مطمئن باشید که هر توصیه‌ای داشته باشید به عنوان یک سرباز کوچک با گوش جان خواهم شنید و به دعای خیر شما احتیاج دارم.

    تعدادی از جانبازان سرافراز و همچنین همسر یکی از شهیدان والامقام نیز در این دیدار در سخنانی حمایت و پشتیبانی معنوی خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران از استاندار آذربایجان شرقی را اعلام و تأکید کردند جامعه ایثارگران استان آماده هرگونه همکاری با استاندار و مجموعه دولت خدمت‌گزار برای خدمت صادقانه به مردم و حل مسائل و مشکلات استان هستند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *