×
آخرین اخبار

با حضور امام جمعه، مدیران شهرستان و اصحاب رسانه شوشتر؛
مراسم توزیع بسته های معیشتی مربوط به امور مساجد برگزار گردید

  • کد نوشته: 72142
  • ۱۴۰۰-۰۶-۲۱
  • 355 بازدید
  • با حضور امام جمعه ، فرماندار ، معاون ایشان, فرمانده سپاه ، مسئول حوزه علمیه ، رییس اداره ارشاد و دیگر مدیران ادارات و ارگانها و برخی اصحاب رسانه و خبر شوشتر مراسم توزیع بسته های معیشتی مربوط به امور مساجد برگزار گردید . در ابتدا علی بهرامی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن […]

    مراسم توزیع بسته های معیشتی مربوط به امور مساجد برگزار گردید

    با حضور امام جمعه ، فرماندار ، معاون ایشان, فرمانده سپاه ، مسئول حوزه علمیه ، رییس اداره ارشاد و دیگر مدیران ادارات و ارگانها و برخی اصحاب رسانه و خبر شوشتر مراسم توزیع بسته های معیشتی مربوط به امور مساجد برگزار گردید .
    در ابتدا علی بهرامی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن ارایه گزارشی از فعالیت های اداره ارشاد در امور مساجد و تقدیر از توجه ویژه مدیر کل محترم ارشاد خوزستان جناب دکتر جوروند به حوزه دین و مذهب و پیگیری ها و جدیت حجت الاسلام والمسلمین همت پور مدیر محترم کانونهای مساجد استان خوزستان ذر راستای اجرای حرکت های تاثیرگذار فرهنگی و مذهبی در استان و شهرستان ، از حضور و همراهی مسئولان شهرستان در این مراسم تشکر و این حضور را دلگرم کننده خواند .
    در ادامه مهندس پنبه دانه پور فرماندار شوشتر ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت رقیه سلام الله علیها و تقدیر. از مسئولان استانی و شهرستانی مرتبط با امور فرهنگی و مساجد ، این حرکت ها را در جهت رفع نیاز نیازمندان پر اهمیت و تاثیرگذار دانست و بر استمرار اجرای این مراسمات تاکید کردند .

    حضرت حجت الاسلام والمسلمین حبیب پور امام جمعه معزز شوشتر نیز ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت رقیه ( س) ، با تقدیر از این اقدام خداپسندانه ، حمایت خود را از این اقدامات در سطح شهرستان اعلام کردند .
    امام جمعه شوشتر خدمت به مردم مستمند را وظیفه ی همه ی مومنان دانست و این گونه مراسمات را حرکت در جهت خدمت صادقانه به مردم به ویژه نیازمندان دانست .

    لازم به ذکر است این سومین مرحله توزیع بسته های معیشتی برای فعالان امور مذهبی و مساجد شهرستان شوشتر است که این بار در حوزه علمیه ی جزایریه با حضور مسیولان شهرستان برگزار گردید .‌

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *