×
آخرین اخبار

با تصمیم غیر قانونی فرماندار مسجدسلیمان مدیران و مسئولین این شهرستان ممنوع المصاحبه شدند

  • کد نوشته: 18067
  • ۱۳۹۸-۰۷-۰۳
  • 968 بازدید
  • طبق ماده 30 قانون شهروندی حق شهروندان است که به اطلاعات عمومی موجود در مؤسسات عمومی و مؤسسات خصوصی ارائه‌ دهنده خدمات عمومی دسترسی داشته باشند. همه دستگاه‌ها و نهادها موظف به انتشار مستمر اطلاعات غیر طبقه‌بندی‌شده و مورد نیاز جامعه می‌باشند.
    با تصمیم غیر قانونی فرماندار مسجدسلیمان مدیران و مسئولین این شهرستان ممنوع المصاحبه شدند

    به گزارش دیدگاه نیوز از مسجدسلیمان، فرماندار مسجدسلیمان تمامی مسئولین و مدیران این شهرستان را ممنوع المصاحبه کرد. فرماندار مسجدسلیمان در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار داشت: از این پس هیچ مدیری حق ندارد بدون هماهنگی با فرماندار در هر زمینه ای مصاحبه ای انجام بدهد و اگر این کار انجام شود تخلف صورت گرفته است و با او برخورد خواهد شد. 

    حیدر حجتی نیا در حالی این دستور را ابلاغ کرده است که طبق ماده ۳۰ قانون شهروندی حق شهروندان است که به اطلاعات عمومی موجود در مؤسسات عمومی و مؤسسات خصوصی ارائه‌ دهنده خدمات عمومی دسترسی داشته باشند. همه دستگاه‌ها و نهادها موظف به انتشار مستمر اطلاعات غیر طبقه‌بندی‌شده و مورد نیاز جامعه می‌باشند.

    بنابر همین قانون فرماندار مسجدسلیمان در اقدامی عجیب و غیر قانونی مصاحبه تمامی مدیران را ممنوع اعلام کرده و اظهار داشتند مدیری که در هر زمینه ای مصاحبه ای با هر خبرگزاری، پایگاه خبری و یا نشریه ای انجام دهد از طریق قوه قضائیه یا وی برخورد جدی خواهد شد. 

     

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *