×
آخرین اخبار

بازیکن متهم به تعرض، تیم ملی کشورش را در جام جهانی همراهی می‌کند

  • کد نوشته: 104029
  • ۱۴۰۱-۰۸-۱۴
  • 127 بازدید
  • تهران- خبر روز- بازیکن ملی‌پوش شاغل در لیگ برتر انگلیس که به اتهام تعرض جنسی بازداشت شده بود، مانعی برای همراهی تیم ملی کشورش در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر ندارد.

    بازیکن متهم به تعرض، تیم ملی کشورش را در جام جهانی همراهی می‌کند

    به گزارش دیدگاه نیوز، نشریات انگلیسی در ابتدا در ماه جولای از بازداشت یکی از بازیکنان شاغل در لیگ برتر انگلیس به اتهام تعرض و در ادامه نیز از بازداشت مجدد وی به اتهام تجاوز به زنی دیگر، خبر دادند.

    این بازیکن که به دلایل حقوقی هویتش افشا نشده، برای یکی از ۳۲ تیم حاضر در جام جهانی قطر بازی می‌کند و حالا بر اساس تایید تیم ملی متبوعش، مشکلی برای همراهی این تیم ندارد، به شرطی که از حالا تا ۱۴ نوامبر(ضرب‌الاجل فیفا برای تحویل فهرست بازیکنان تیم‌ها)، با مصدومیت مواجه نشود.

    نشریه اتلتیک در گزارشی مدعی شده که مقامات فوتبالی فدراسیونی که بازیکن مذکور به آن تعلق دارد، هم با فیفا و هم با سازمان‌دهندگان جام جهانی تماس برقرار کرده و درباره دلایل احتمالی محرومیت وی از حضور در جام جهانی حرف زده و هیچکدام از نهادهای مربوطه، هیچ ممنوعیتی برای بازی یا ورود وی به قطر اعلام نکرده‌اند.   

    قرار وثیقه وی در جریان دادرسی ماه اکتبر تمدید شد. پرونده تجاوز این بازیکن، پس از بازداشت میسون گرین‌وود، ستاره تیم منچستریونایتد به اتهام تجاوز، تازه‌ترین پرونده مفتوح در لیگ جزیره در ارتباط با این جرم است. گرین‌وود پس از این اتهام، از همراهی و تمرین با شیاطین سرخ تعلیق شد.  

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.