×
آخرین اخبار

مدیر آموزش و پرورش شادگان خبر داد:
بازگشایی مدارس شادگان منوط به واکسینه شدن همه دانش‌آموزان و معلمان است

  • کد نوشته: 74261
  • ۱۴۰۰-۰۷-۱۴
  • 307 بازدید
  • مدیر آموزش و پرورش شادگان گفت: اگر قراراست مدارس بازگشایی شوند، باید همه دانش آموزان، معلمان و کادر اداری مربوط به این مدارس واکسن کرونا را دریافت کنند. سید صالح فاضلی در گفتگو با دیدگاه نیوز ، با اشاره به اینکه اگر این واکسیناسیون انجام شود مقدمه‌ای برای بازگشایی حضوری مدارس است اظهار کرد: تکمیل […]

    بازگشایی مدارس شادگان منوط به واکسینه شدن همه دانش‌آموزان و معلمان است

    مدیر آموزش و پرورش شادگان گفت: اگر قراراست مدارس بازگشایی شوند، باید همه دانش آموزان، معلمان و کادر اداری مربوط به این مدارس واکسن کرونا را دریافت کنند.
    سید صالح فاضلی در گفتگو با دیدگاه نیوز ، با اشاره به اینکه اگر این واکسیناسیون انجام شود مقدمه‌ای برای بازگشایی حضوری مدارس است اظهار کرد: تکمیل واکسیناسیون معلمان و دانش آموزان شرایط مساعدی را برای بازگشایی مدارس فراهم می‌کند.
    وی افزود: درحال حاضر مدارس روستایی این شهرستان که آمار آنها پایین است طبق مجوزی که از طریق سامانه دریافت می کنند بصورت حضوری مشغول بتحصیل هستند.
    مدیر آموزش و پرورس شادگان ادامه داد: مابقی مدارس درسطح شهر که آمار آنها ۲۰۰ نفر به پایین است این مدارس بازهم با دریافت مجوز بصورت آموزش حضوری که دانش آموزان هر کلاس به دو گروه تقسیم می شوند.
    فاضلی در پایان یادآور شد: باید با ترغیب اولیا و دانش آموزان برای تزریق واکسن از تمام ظرفیت ها استفاده کنیم تا فضای ایمن و بدون دغدغه ای برای تحصیل دانش آموزان شادگانی فراهم شود.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *