×
آخرین اخبار

در نشست ستاد استانی کرونا به ریاست استاندار تصویب شد:
بازگشایی اختیاری مدارس خوزستان یک هفته به تعویق افتاد / اصنافی اجازه فعالیت دارند که در سامانه وزارت بهداشت نام نویسی کرده باشند

  • کد نوشته: 25693
  • ۱۳۹۹-۰۲-۲۴
  • 473 بازدید
  • به گزارش دیدگاه نیوز؛ استاندار خوزستان گفت: این هفته زیارت اهل قبور و رفتن به آرامستان ها در کل استان ممنوع است و بازگشایی اختیاری مدارس نیز یک هفته دیگر در سطح استان به تعویق افتاد؛ برای عید فطر هم بسته به شرایطی که پیش خواهد آمد و روند سیر بیماری تصمیمات لازم را اتخاذ […]

    بازگشایی اختیاری مدارس خوزستان یک هفته به تعویق افتاد / اصنافی اجازه فعالیت دارند که در سامانه وزارت بهداشت نام نویسی کرده باشند
    به گزارش دیدگاه نیوز؛ استاندار خوزستان گفت: این هفته زیارت اهل قبور و رفتن به آرامستان ها در کل استان ممنوع است و بازگشایی اختیاری مدارس نیز یک هفته دیگر در سطح استان به تعویق افتاد؛ برای عید فطر هم بسته به شرایطی که پیش خواهد آمد و روند سیر بیماری تصمیمات لازم را اتخاذ خواهیم کرد.

    شست ستاد استانی مدیریت کرونا روز چهارشنبه ۲۴ اردیبهشت ماه به ریاست غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در محل استانداری برگزار شد.

    استاندار خوزستان در پایان این نشست گفت: با تلاش های صورت گرفته منحنی بیماری را مسطح نمودیم که با این روند هرچند مدت این بحران طولانی تر شده اما با اتخاذ این روند قصد داریم که خدای ناکرده با پیک ناگهانی و غیرقابل کنترلی مواجه نشویم.

    وی افزود: خوشبختانه در این مسیر تا امروز موفق بوده ایم. امروز از ده هزار تستی که روزانه در سطح کشور انجام میشود هزار و دویست تست مربوط به استان خوزستان است و تعداد آزمایشگاه های ما به ۵ مرکز رسیده و به زودی با دو مرکزی که در آبادان و همچنین توسط هلال احمر راه اندازی میشود این مراکز به ۷ عدد خواهد رسید و بیماریابی ما قوی تر از گذشته میشود.

    شریعتی اظهار داشت: در عین حال فاصله گذاری اجتماعی تا حدودی کاهش یافته و تعطیلی های اخیری که در برخی از شهرستان های استان داشتیم به همین علت بوده است که بتوانیم شرایط را کنترل نموده و با طغیان بیماری مواجه نشویم و تا امروز این اقدامات و سیاست گذاری ها موفقیت آمیز بوده و امیدواریم همچنان همین روند را ادامه دهیم.

    استاندار خوزستان تصریح کرد: روز جمعه مجددا برای تصمیم‌گیری در خصوص توقف یا تداوم تعطیلی ها شرایط را بررسی خواهیم کرد و هر زمان بنا شد بازگشایی داشته باشیم صرفا اصنافی اجازه فعالیت خواهند داشت که در سامانه وزارت بهداشت ثبت‌نام نموده باشند و خود را با پروتکل های وزارت بهداشت وفق داده باشند و اگر چنین کاری نکرده باشند اجازه بازگشایی نخواهند داشت و لازم است از هم اکنون تا فرصت هست نسبت به ثبت نام و رعایت پروتکل های بهداشتی اقدام نمایند.

    وی ادامه داد: این هفته زیارت اهل قبور و رفتن به آرامستان ها در کل استان ممنوع است و بازگشایی اختیاری مدارس نیز یک هفته دیگر در سطح استان به تعویق افتاد؛ برای عید فطر هم بسته به شرایطی که پیش خواهد آمد و روند سیر بیماری تصمیمات لازم را اتخاذ خواهیم کرد.

    شریعتی با تاکید بر اینکه در شب های قدر دستورالعملی که تصمیم گیری شده و ضوابط مربوطه به صورت کامل اجرا شود بیان کرد: با وجودی که در اهواز اقدامات خوبی در زمینه اجرای قرنطینه ها و تعطیلی ها صورت گرفته اما در مناطقی همچون بازار کیان و پردیس نیاز به مداخله جدی تری وجود دارد که دستور لازم در این ارتباط داده شد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *