×
آخرین اخبار

مدیرکل بنیاد مسکن استان لرستان در جلسه هماهنگی ستاد بازسازی مناطق زلزله زده شهرستان اندیکا،
بازسازی “اندیکا” اولویتی فوری است

  • کد نوشته: 75795
  • ۱۴۰۰-۰۸-۱۸
  • 337 بازدید
  • مدیرکل بنیاد مسکن استان لرستان در جلسه هماهنگی ستاد بازسازی مناطق زلزله زده شهرستان اندیکا که با حضور مدیرکل بنیاد مسکن خوزستان برگزار شد، برضرورت تسریع در بازسازی مناطق آسیب دیده از زلزله درشهرستان اندیکا تاکید کرد.
    بازسازی “اندیکا” اولویتی فوری است

    به گزارش دیدگاه نیوز به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن لرستان، “مسعود رضایی” با اشاره به نزدیک شدن به فصل سرما و شرایط سخت مردم آسیب دیده از زلزله تصریح کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان لرستان با تمام توان و بکارگیری نیروهای فنی متخصص و  تجهیزات و ماشین آلات مورد نیاز در راستای  کاهش آلام مردم رنجدیده اندیکا پای کار است.

    مدیرکل بنیادمسکن استان لرستان با تاکید بر ساخت واحدهای احداثی براساس اصول و ضوابط فنی و مهندسی و بکارگیری دقیق مقررات ملی ساختمان تصریح کرد: بازسازی واحدهای خسارت دیده اولویتی فوری است.

    “رضایی” اظهار کرد: اکیپ‌های متشکل از نیروهای فنی و مهندسی  بنیاد مسکن استان لرستان جهت ارزیابی واحدهای آسیب‌دیده به این مناطق اعزام شده است.

    گفتنی است بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان لرستان پیش از این بعنوان استان معین در بازسازی مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه حضور یافت و در میان ۱۳ استان توانمند کشور بعنوان اولین استان و با اقتدار ماموریت خود در بازسازی واحدهای آسیب‌دیده از زلزله کرمانشاه را به پایان رساند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *