×
آخرین اخبار

بازدید نماینده مجلس و رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور از بیمارستان های شهرستان مسجدسلیمان

  • کد نوشته: 42746
  • ۱۳۹۹-۰۸-۰۹
  • 659 بازدید
  • به گزارش دیدگاه نیوز، دکتر ورناصری و دکتر ابول نژادیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از بیمارستان های شهرستان مسجدسلیمان بازدید نمودند. در ابتدا، بیمارستان شفا تامین اجتماعی مورد بازدید نماینده مجلس و رییس دانشگاه جندی شاپور قرار گرفت که طی آن از نزدیک، مشکلات این مرکز درمانی را مطرح و مورد بررسی […]

    بازدید نماینده مجلس و رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور از بیمارستان های شهرستان مسجدسلیمان

    به گزارش دیدگاه نیوز، دکتر ورناصری و دکتر ابول نژادیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از بیمارستان های شهرستان مسجدسلیمان بازدید نمودند.

    در ابتدا، بیمارستان شفا تامین اجتماعی مورد بازدید نماینده مجلس و رییس دانشگاه جندی شاپور قرار گرفت که طی آن از نزدیک، مشکلات این مرکز درمانی را مطرح و مورد بررسی قرار داده شد .

    در ادامه بیمارستان نمره ۲ پذیرای مسئولین شهرستان و استان شد که طی این بازدید نیز، مشکلات و کمبودهای بخش های مختلف بیمارستان از جمله بخش کرونا مورد بررسی مسئولین قرار گرفت.

    در خاتمه، دکتر ورناصری و دکتر ابول نژادیان از بیمارستان صنعت نفت مسجدسلیمان بازدید کردند ، سپس جلسه نهایی جهت برآیند و نتیجه گیری را در این مرکز درمانی برگزار نمودند.

    در ابتدا دکتر ورناصری ضمن تقدیر و تشکر از مدافعان سلامت شهرستان اظهار داشت: این عزیزان بدون هیچ ابایی علی رغم همه محدودیت ها و مشکلات، صادقانه و خالصانه در حال خدمات رسانی به مردم هستند.

    دکتر ورناصری با اشاره به قرار گرفتن مسجدسلیمان در وضعیت فوق قرمز و بحرانی عنوان کرد: از همه شهروندان عزیز و شریف شهرستان می خواهم توصیه ها و دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنند تا زنجیره انتقال این ویروس منحوس قطع گردد.

    وی ادامه داد: در صورت تجهیز کامل بیمارستان ها نیز، با توجه به مشکلات عدیده بهداشت و درمان منطقه و گستردگی فراوان حوزه انتخابیه، در خدمات دهی کیفی دچار مشکل هستیم تا زمانی که مرکز هدایتی با عنوان دانشکده علوم پزشکی در منطقه مستقر شود.

    عضو کمیسیون انرژی مسجدسلیمان گفت: مسجدسلیمان حق بزرگی به گردن ایران و خاورمیانه دارد چرا که بیش از ۱۱۰ سال به اقتصاد آنها کمک کرده است.

    وی افزود: دو شهرستان اندیکا و هفتکل از چهارستان حوزه انتخابیه بنده حتی یک تخت بیمارستانی ندارند و بار سنگین خدمات دهی به مردم این دو شهرستان بر دوش مسجدسلیمان و رامهرمز افتاده است.

    رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور با اشاره وضعیت بحرانی مسجدسلیمان اظهار داشت: پیشنهاد ما این است که بیمارستان نمره ۲ برای پذیرش بیماران کرونایی اختصاص داده شود و بیمارستان های شفا و نفت به عنوان پشتیبان حضور داشته باشند.

    وی ادامه داد: برای کاهش مراجعات بیماران از لالی به شهرستان مسجدسلیمان، به زودی بیمارستان امید لالی را تقویت خواهیم کرد تا بتوانیم از این مرکز بخوبی استفاده کنیم و شاهد ارتقاء شاخص درمان در این شهرستان باشیم.

    ابول نژادیان افزود: تا پایان بهمن ماه سال جاری،یک بیمارستان محلی باکیفیت در اندیکا احداث خواهد شد تا بتوانیم مراجعات بیماران این مناطق را به شهرستان مسجدسلیمان کاهش دهیم.

    .

    نظرات خود را در زیر همین صفحه در مورد این خبر با ما در میان بگذارید

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *