×
آخرین اخبار

بازدید مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان، از نقاط بحرانی مسجدسلیمان + تصاویر

  • کد نوشته: 9217
  • ۱۳۹۶-۱۱-۰۶
  • 2161 بازدید
  • به گزارش خبرنگار دیدگاه نیوز از مسجدسلیمان، کیامرث حاجی زاده مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان، در سفر به مسجدسلیمان، با حضور علیرضا گوروئی فرماندار، شهام سلیمانی شهردار، روح الله جلیلی نائب رئیس شورای اسلامی شهر، احمد زمانپور رئیس شورای شهرستان و حمزه نجف پور دبیر شورای اسلامی شهر، از مناطق بحرانی شهر بازدید به عمل […]

    بازدید مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان، از نقاط بحرانی مسجدسلیمان + تصاویر

    به گزارش خبرنگار دیدگاه نیوز از مسجدسلیمان، کیامرث حاجی زاده مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان، در سفر به مسجدسلیمان، با حضور علیرضا گوروئی فرماندار، شهام سلیمانی شهردار، روح الله جلیلی نائب رئیس شورای اسلامی شهر، احمد زمانپور رئیس شورای شهرستان و حمزه نجف پور دبیر شورای اسلامی شهر، از مناطق بحرانی شهر بازدید به عمل آوردند.

    روح الله جلیلی نائب رئیس شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان، در گفتگو با خبرنگار ما در رابطه با این بازدید گفت: وجود چند نقطه از شهر که همه ساله در فصل بارندگی برای شهروندان خطرساز می شوند، باعث گردید تا از کیامرث حاجی زاده دعوت شود، بازدیدی میدانی از این نقاط داشته باشیم.

    وی افزود: یکی از نقاط بحران زایی که بازدید شد، تپه های گچی دوراهی بی‌بیان که مشرف به جاده بوده، و همه ساله در فصل بارندگی بخشی از آن ریزش و برای خودروهای عبوری و عابرین ایجاد خطر مینماید.

    جلیلی نائب رئیس شورای شهر مسجدسلیمان اظهار داشت: با مساعدت مهندس حاجی زاده تصمیمات بسیار مناسبی بمنظور رفع بحران از نقاط مزبور اتخاذ و بزودی اجرائی خواهد شد.

    گفتنی است: مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان در این سفر از پارک جنگلی تمبی، روند ساخت ساختمان مدیریت بحران شهرداری و انبار مرکزی اداره هلال احمر شهرستان مسجدسلیمان، با حضور شاپور باقری رئیس این اداره نیز بازدیدی بعمل آوردند.

    عکس: امیر حیدری

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *