×
آخرین اخبار

بازدید رئیس شورای شهر و مدیر سازمان برق از وضعیت جانمایی پایه های برق در سطح محلات

  • کد نوشته: 43916
  • ۱۳۹۹-۰۸-۲۵
  • 315 بازدید
  • به گزارش دیدگاه نیوز؛ رئیس شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان و مدیر و معاونین سازمان برق شهرستان طی بازدیدی از چند نقطه از محلات شهر، جابجایی تیره های برق که در معابر شهری قرار گرفته اند را در دستور کار خود قرار دادند. روح اله جلیلی رئیس شورای اسلامی شهر در حاشیه این بازدید گفت: تغییرات شهرسازی […]

    بازدید رئیس شورای شهر و مدیر سازمان برق از وضعیت جانمایی پایه های برق در سطح محلات

    به گزارش دیدگاه نیوز؛ رئیس شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان و مدیر و معاونین سازمان برق شهرستان طی بازدیدی از چند نقطه از محلات شهر، جابجایی تیره های برق که در معابر شهری قرار گرفته اند را در دستور کار خود قرار دادند.

    روح اله جلیلی رئیس شورای اسلامی شهر در حاشیه این بازدید گفت: تغییرات شهرسازی طی سالهای اخیر در مسجدسلیمان و کم عرض بودن بسیاری از معابر در سطح محلات و خیابانهای اصلی، باعث گردیده برخی از تیرهای برق سطح شهر در مسیر تردد خودروها و معابر شهری قرار گیرند که ضرورت دارد بمنظور تعریض این معابر، اداره برق که تاکنون همکاری بسیار خوب و مثبتی با ما داشته، نسبت به رفع این مشکل برنامه ریزی و اقدام نماید.

    مهندس منصوری رئیس اداره برق نیز در این بازدید ضمن اشاره به ضرورت تعریض معابر، همکاری خود را جهت جابجایی پایه های مزاحم و همراهی با پروژه های شهرداری و شورای شهر اعلام نمود.

    .

    .

    .

     

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *