×
آخرین اخبار

بازداشت کارمند قلابی نهاد ریاست جمهوری

  • کد نوشته: 13279
  • ۱۳۹۷-۰۶-۲۱
  • 548 بازدید
  • دیدگاه نیوز/ پلیس آگاهی استان البرز با انتشار تصویر فردی که خود را کارمند نهاد ریاست جمهوری معرفی و از شهروندان کلاهبرداری می‌کرد خواست چنانچه از سوی این فرد مورد سوء‌استفاده قرار گرفته‌اند برای طرح شکایت به پلیس مراجعه کنند. سرهنگ جواد صفایی در این باره گفت: در پی اعلام شکایت یکی از شهروندان از […]

    بازداشت کارمند قلابی نهاد ریاست جمهوری

    دیدگاه نیوز/ پلیس آگاهی استان البرز با انتشار تصویر فردی که خود را کارمند نهاد ریاست جمهوری معرفی و از شهروندان کلاهبرداری می‌کرد خواست چنانچه از سوی این فرد مورد سوء‌استفاده قرار گرفته‌اند برای طرح شکایت به پلیس مراجعه کنند.

    سرهنگ جواد صفایی در این باره گفت: در پی اعلام شکایت یکی از شهروندان از فردی که خود را کارمند نهاد ریاست جمهوری معرفی و با توسل به شگردهای فریبکارانه اقدام به کلاهبرداری از وی کرده است، شناسایی متهم در دستورکار مأموران پایگاه یکم پلیس آگاهی استان البرز قرار گرفت.

    تحقیقات اولیه مأموران حاکی از آن بود که متهم پس از شناسایی متقاضیان دریافت وام به آنها نزدیک شده و پس از طرح دوستی با معرفی خود به‌عنوان کارمند نهاد ریاست جمهوری ادعا می‌کند که می‌تواند براحتی برای آنها وام کم بهره دریافت کند.

    متهم با توسل به این ترفند فریبکارانه و جلب اعتماد طعمه‌های خود از آنها می‌خواست تا مبالغی بین ۱۰۰ تا ۲۵۰ میلیون ریال در بانک سپرده‌گذاری کنند اما وقتی آنها برای سپرده‌گذاری به بانک می‌رفتند مبلغ مورد نظر را از آنها گرفته و به بهانه کپی کردن مدارک شناسایی و غیره از بانک خارج شده و متواری می‌شد.

    این مقام انتظامی بیان داشت: متهم که با به کارگیری این شیوه در شهرهای کرج، تهران و قزوین اقدام به کلاهبرداری از ۵۰ نفر کرده بود با تلاش شبانه روزی مأموران پلیس آگاهی شناسایی و دستگیر شد.
    وی با اسامی مستعار خود را کارمند نهاد ریاست جمهوری معرفی می‌کرد و تاکنون ۵ نفر از شاکی‌ها شناسایی شده‌اند.

    به منظور شناسایی سایر مالباختگان، بازپرس شعبه ۱۶ دادسرای عمومی و انقلاب کرج در خواست چاپ تصویر بدون پوشش متهم را در رسانه‌های جمعی صادر کرده است. بنابراین از شهروندانی که با این شیوه یا توسط این فرد مورد کلاهبرداری قرار گرفته‌اند، درخواست می‌شود تا برای پیگیری شکایت خود به آدرس «عظیمیه -۴۵ متری کاج –خیابان نیک نژادی – جنب کلانتری ۳۰ اسلام آباد، پایگاه یکم پلیس آگاهی استان البرز» مراجعه یا با شماره تلفن ۰۲۶۳۲۲۲۲۰۵۰ تماس بگیرند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *