×
آخرین اخبار

بازداشت قاتلان مرد گناوه ای در یک قدمی مرز

  • کد نوشته: 119895
  • ۱۴۰۱-۱۲-۱۵
  • 47 بازدید
  • فرمانده انتظامی شهرستان گناوه گفت: با تلاش ماموران پلیس آگاهی قاتلان فراری در حال خروج از کشور در مرز‌های غربی دستگیر شدند.

    بازداشت قاتلان مرد گناوه ای در یک قدمی مرز

    سرهنگ حسن غضنفری یکشنبه ۱۴ اسفند در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره قتل در روز ۲۵ بهمن امسال در یکی از روستا‌های توابع گناوه، کشف قتل و دستگیری قاتل در دستور کار ماموران پلیس آگاهی گناوه قرار گرفت.

    وی افزود: با انجام تحقیقات گسترده میدانی و اطلاعاتی پلیس آگاهی و با همکاری مرکز اطلاعات جنایی استان ۲ نفر متهم شناسایی و مشخص شد از شهرستان گناوه به سمت استان‌های مرکزی و شرقی کشور متواری شده‌اند.

    فرمانده انتظامی شهرستان گناوه تصریح کرد: پس از هماهنگی قضایی و اخذ نیابت برای ۲ استان مرکزی و شرقی کشور و حضور ماموران به آن استان‌ها مشخص گردید متهمین مجددا مسیر خود را تغییر داده و در یکی از استان‌های غربی کشور حضور دارند، لذا بلافاصله تیم‌های دیگری با اخذ نیابت به استان محل حضور و اختفاء متهمان در یکی از شهر‌های مرزی اعزام و با هماهنگی فرماندهی انتظامی و هنگ مرزی هر دو نفر متهم ساعتی قبل از خروج غیر قانونی به سمت کشور ترکیه در یک عملیات پلیسی هماهنگ دستگیر و به پلیس آگاهی گناوه منتقل شدند.

    سرهنگ غضنفری با بیان اینکه در تحقیقات به عمل آمده متهمین به بزه ارتکابی اعتراف کردند، ادامه داد: در بررسی‌های صورت گرفته علت قتل اختلافات قبلی عنوان شد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *