×
آخرین اخبار

بازتاب جهانی گرمای بی سابقه ۵۴درجه‌ای اهواز

  • کد نوشته: 4307
  • ۱۳۹۶-۰۴-۱۰
  • 851 بازدید
  • به گزارش دیدگاه نیوز، اطلاعات مختلف نشان می‌دهد دمای دیروز اهواز با ۵۴درجه به گرمترین دمای خودتاکنون رسیده است. امروز گرمای هوای اهواز به یکی از سوژه‌های رسانه‌های خارجی بدل شد. در مهم‌ترین آنها واشنگتن پست در گزارشی مدعی شد، اهواز گرم‌ترین دمای تاریخ را تجربه کرده است و ادعای این رسانه مربوط به درجه‌ای […]

    بازتاب جهانی گرمای بی سابقه ۵۴درجه‌ای اهواز

    به گزارش دیدگاه نیوز، اطلاعات مختلف نشان می‌دهد دمای دیروز اهواز با ۵۴درجه به گرمترین دمای خودتاکنون رسیده است.

    امروز گرمای هوای اهواز به یکی از سوژه‌های رسانه‌های خارجی بدل شد. در مهم‌ترین آنها واشنگتن پست در گزارشی مدعی شد، اهواز گرم‌ترین دمای تاریخ را تجربه کرده است و ادعای این رسانه مربوط به درجه‌ای است که در سایت «ودر آندگراند» از دمای هوای اهواز ثبت شده است. آنچه در ادامه می‌‌خوانید بخشی ازمتن گزارش این رسانه از گرمای اهواز است. عصر پنج شنبه دمای شهری در جنوب‌غربی ایران به حدی رسید که منجر به شکسته شدن رکورد گرمترین هوای تاریخ ایران شد، همچنین شاید دمایی که این شهر تجربه کرد با گرمترین دمای تاریخ برابری کند. 
    اتین کاپیکیان یک متخصص در آژانس هواشناسی فرانسه، در این رابطه در توئیتر خود نوشت: اهواز دمای ۵۳.۷ درجه‌ای را تجربه کرده است و این قطعا یک رکورد شکنی در ایران و همچنین رکوردی جدید بین دمای تیرماه آسیا است.

    البته سایت «ودر آندگراند» ادعا می‌کند که دمای روز گذشته اهواز بیشتر هم بوده است و در ساعت ۴:۵۱ و ۵ عصر به وقت ایران به ۵۴ درجه سلسیوس رسیده است. چنانچه این اطلاعات دقیق باشد، می‌توانیم بگوییم احتمالا دمای هوای اهواز با گرمترین دمایی که تاکنون کره‌زمین تجربه کرده برابر است.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *