×
آخرین اخبار

ایوب عسکری مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی خلیج فارس بندر ماهشهر:
بار دیگر نام بندر ماهشهر در صدر جدول حک شد

  • کد نوشته: 61508
  • ۱۴۰۰-۰۳-۰۶
  • 498 بازدید
  • حداقل انتظار ما از رسانه های شهرمان این است که با کمک، ما را به ادامه راه دلگرم کنند.
    بار دیگر نام بندر ماهشهر در صدر جدول حک شد

    به گزارش دیدگاه نیوز و به نقل از روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی خلیج فارس بندرماهشهر، ایوب عسکری مدیرعامل باشگاه خلیج فارس پس از پیروزی خارج خانه تیمش مقابل صنعت ابریشم اصفهان گفت: با توجه به اتفاقات رخ داده در ۴۸ ساعت اخیر و سرگردانی تیم در اصفهان، میدانستیم که بازی بسیار سختی در انتظار ماست. خدا رو شکر که توانستیم در این آزمون سخت سربلند شویم و نام بندرماهشهر را باز هم در صدر جدول حک کنیم.بابت این مجموعه نفرات تیم خلیج فارس به خود میبالم.

    عسکری درباره اتفاقات اخیر تیمش گفت: اتفاقاتی که در مسیر حرکت تیم به اصفهان رخ داد تیم ما را شوکه کرد و هیچگونه نقشی ما در این امر خلاف نداشتیم و جهت اطلاع افکار عمومی این کالای قاچاق(یخچال و کولر ) بود اما با تمهیداتی که کادر فنی و کلیه مجموعه داشتند توانستیم این موضوعات را مدیریت کنیم و سه امتیاز شیرین را از اصفهان به ارمغان بیاوریم. جا دارد از رسانه ها تشکر کنیم که با انعکاس این مسئله در جهت روشن نمودن اذهان عمومی تلاش زیادی کردند اما از برخی رسانه های شهرستان انتظار بیشتری داریم که در آستانه بازی خارج از خانه مجموعه خدوم خلیج فارس را قاچاقچی خطاب میکنند و جوری خبر زدند که کل کشور فکر کردند ما نقشی داشتیم و در صورتی که میبایست همراه ما باشند و به ما کمک کنند،نه اینکه بدون آنکه از ما در خصوص خبر تحقیقاتی کنند غیرمنصفانه در آستانه بازی ذهن هوادارن و مردم با فرهنگ شهرستان را منحرف کنند و نمی‌دانند این اشتباه سهوی آنان چه آسیب فرهنگی به شهرستان وارد کرده است که تمام کشور و خبرگزاری ها پیگیر ماجرا شدند.

    مدیرعامل خلیج فارس ادامه داد: از روز اول اساس خود را بر مبنای ترویج فرهنگ و تلاش برای سربلندی بندرماهشهر گذاشتیم و برای رسیدن به این اهداف از هیچ کوششی دریغ نکردیم، حداقل انتظار ما از رسانه های شهرمان این است که با کمک، ما را به ادامه راه دلگرم کنند.

    ایوب عسکری در پایان گفت: در مرحله دوم تاکنون به مساعدت حاج محمدی مهر مالک باشگاه چهل درصد از قرارداد بازیکنان پرداخت شده و در ادامه نیز تمام توان خود را بکار میگیریم تا بازیکنان بدون هیچ دغدغه مالی برای موفقیت تیمشان تلاش کنند

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *